• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 23 تیر 1398
کد مطلب : 65669
+
-

تقویم توسعه ورزش همگانی استان تدوین شد

مدیر کل ورزش و جوانان قم با تأکید بر توسعه ورزش همگانی در قم گفت: تقویم توسعه ورزش همگانی سال ۹۸ در قم تدوین و با تصویب نهایی این تقویم، در مناسبت‌های مختلف برای توسعه ورزش‌های همگانی در استان برنامه‌ریزی ‌شده است.  به گزارش ایرنا، «رسول منعم» در جلسه ساماندهی اوقات فراغت جوانان در استانداری قم با اشاره به ابلاغ طرح «تابستانه با ورزش» با شعار «خانواده فعال، تابستان جذاب» توسط وزارت ورزش و جوانان به استان‌ها افزود: در قالب این طرح، در همه شب‌های جمعه از ابتدای تیر تا انتهای شهریور با ایجاد ۱۲ ایستگاه در پارک‌ها و بوستان‌های مختلف برنامه‌هایی  اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: خانواده اصلی‌ترین و کوچک‌ترین واحد جامعه انسانی است که در سلامت جسمی و روانی جامعه می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. به همین دلیل توسعه ورزش در خانواده‌ها موجب ارتقای سلامت روانی و جسمانی و همچنین تحکیم روابط اجتماعی می‌شود.
مدیر کل ورزش و جوانان قم در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در قم گفت: به مناسبت دهه کرامت و در راستای ترویج فرهنگ مصرف درست آب، همایش بزرگ پیاده‌روی در ۲۸ تیر در استان برگزار می‌شود.

رسول منعم تأکید کرد: در نقطه شروع این همایش آزمودن سلامت شهروندان توسط دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال‌احمر به‌صورت رایگان انجام می‌شود. ضمن این‌که با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری، ناوگان اتوبوس‌رانی برای جابه‌جایی شهروندان به این مراسم در نظر گرفته‌شده است.
وی بابیان این‌که این مراسم از طریق شبکه استانی به‌صورت زنده پخش می‌شود اظهار کرد: ۲۱ دوچرخه، ۲ کمک‌هزینه کربلا، ۴ کمک‌هزینه مشهد و ۱۰۰ جایزه نقدی و غیر نقدی برای شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی به‌صورت قرعه‌کشی اهدا می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید