• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65508
+
-

جاده تبدیل ایده به استارتاپ

طرح «نوآفرین ایران» قرار است به رشد استارتاپ‌های کشور کمک کرده، مشکلات‌شان را حل کند؛ اما اگر شما ایده و خلاقیتی دارید، چطور باید آن را تبدیل به یک کسب‌و‌کار کنید؟

جاده تبدیل ایده به استارتاپ

طرح «نوآفرین ایران» که هفته گذشته با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری، وزیر ارتباطات و مدیران ارشد سازمان فناوری اطلاعات ایران رسما راه‌اندازی شد، قرار است با ساده‌تر‌کردن شرایط کار برای استارتاپ‌های کشور، راه را برای افزایش اشتغال‌زایی باز کند.
این طرح که بخشی از پروژه بزرگ «ایران هوشمند» است، راه را برای رشد استارتاپ‌ها در نقاط مختلف کشور باز خواهد کرد و ایده‌های خلاق در شهرستان‌ها نیز امکان رشد و پرورش خواهند داشت. از همین هفته، گروهی از طرف سازمان فناوری اطلاعات به شهرستان‌ها خواهند رفت تا شیوه ایده‌پردازی‌ها را آموزش داده و به پرورش ایده‌های برتر کمک کنند. به گزارش همشهری، محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات ایران اخیرا در توییتر به این موضوع واکنش نشان داد‌ و گفت: «هنوز 24ساعت از رونمایی طرح نوآفرین نگذشته، 156گروه و شرکت برای ایجاد «ایران هوشمند» به ما پیوستند. همه با هم خواهیم توانست.»ممکن است همین حالا شما هم فکر کنید ایده‌ای که می‌تواند مشکل خیلی‌ها را حل کند، دارید. اما چطور می‌توانید وارد این جاده و مسیر شوید و ایده‌تان را به‌تدریج و با تلاش تبدیل به یک کسب‌و‌کار موفق کنید؟





 

این خبر را به اشتراک بگذارید