• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65467
+
-

عملیات سپاه علیه تروریست‌ها

سپاه، مقر تروریست‌ها در حاشیه مرزهای اقلیم کردستان عراق را گلوله‌باران کرد


روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انتقام این نیرو از تروریست‌هایی که چهارشنبه گذشته 3 نفر از رزمندگان سپاه را به شهادت رسانده بودند، خبر داده است. در اطلاعیه‌ای که در سایت خبری سپاه‌نیوز منتشر شده، درباره عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه تروریست‌ها آمده است: در این عملیات که توسط واحدهای موشکی، پهپادی و توپخانه نیروی زمینی سپاه انجام پذیرفت، مراکز فعال تروریست‌ها هدف قرار گرفت و علاوه بر انهدام آنها، شمار زیادی از عناصر تروریستی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند که اطلاعات تکمیلی متعاقبا به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد.

چهارشنبه گذشته، تروریست‌ها خودروی حامل رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا را که در حال انجام ماموریت بود، در محل ورودی شهرستان پیرانشهر مورد حمله قرار داده و 3 نفر از رزمندگان این قرارگاه به نام‌های حاصل احمدی، ستار پیروتی و امید ملازاده را به شهادت رساندند. در اطلاعیه‌ای که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر کرده، اشاره شده که قبلا به مسئولان اقلیم کردستان درباره ممانعت از سوءاستفاده گروه‌های تروریستی از مناطق حاشیه مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی هشدارهای لازم داده شده بود. در این اطلاعیه تأکید شده که این گروه‌های تروریستی از مناطق حاشیه‌ای مرزهای مشترک، در فعال کردن مقرها برای آموزش‌های تروریستی، سازماندهی و گسیل تیم‌های تروریستی به داخل ایران استفاده می‌کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده است: از اقلیم کردستان عراق انتظار می‌رود با جدی گرفتن هشدارها و تذکرات جمهوری اسلامی ایران، بیش از این اجازه ندهد سرزمین خود به پناهگاه و محل آموزش، تربیت و سازماندهی تروریست‌ها برای ارتکاب جنایات تروریستی و به مخاطره انداختن امنیت پایدار کشورمان تبدیل شود. براساس اطلاعیه سپاه، مراحل عملیات علیه گروه‌های تروریستی تصویربرداری و مستند‌سازی‌ شده است.

سپاه اعلام کرده: امنیت ملی و حفظ آرامش و آسایش ملت ایران به‌ویژه مردم عزیز و غیور استان‌های مرزی، خط قرمز نیروهای مسلح کشور به‌ویژه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و در این خصوص هیچ ملاحظه و مرزی را نمی‌شناسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید