• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65315
+
-

ساخت روستای جدید حسین‌آباد در انتظار جانمایی زمین

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان این‌که عملیات ساخت روستای جدید حسین‌آباد کالپوش میامی در انتظار جانمایی زمین است گفت: به‌محض مشخص شدن وضعیت جانمایی زمین عملیات ساخت‌وساز جدید روستای حسین‌آباد کالپوش آغاز می‌شود.به گزارش تسنیم، «منوچهر فخری» در جلسه بررسی آخرین وضعیت جانمایی زمین برای ساخت‌وساز جدید در روستای حسین‌آباد کالپوش افزود: رسیدگی به مشکلات منطقه کالپوش و روستای حسین‌آباد از مهم‌ترین اولویت‌های حال حاضر استان است.

وی خطاب به مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان اظهار کرد: باید هر چه زودتر راه دسترسی جدید روستای حسین‌آباد  تکمیل شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات این منطقه که در اوایل امسال در اثر رانش زمین دچار مشکل شد بیان‌کرد: اعتبارات لازم اختصاص‌یافته است و امکانات و تجهیزات موردنیاز برای آغاز کار اجرایی در این منطقه فراهم‌شده است.

فخری اضافه کرد: به‌محض تعیین تکلیف جانمایی زمین، عملیات ساخت‌وساز جدید روستای حسین‌آباد آغاز خواهد شد.
وی بیان کرد: در انتخاب زمین برای آغاز عملیات اجرایی ساخت‌وساز پذیرای تصمیم مردم این منطقه و اعضای شورای اسلامی، البته با رعایت ضوابط ایمنی از نظر رانش زمین نیز هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر مساعدت مردم منطقه کالپوش و حسین‌آباد و همت و عزم مضاعف مسئولان تأکید کرد و گفت: سعی ما آغاز هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی ساخت‌وساز و آماده‌سازی منازل مسکونی تخریب‌شده اهالی این روستا است.

فخری اضافه کرد: باید برنامه‌ریزی‌های اصولی و مدونی برای حل‌وفصل مشکلات مردم اتخاذ شود تا در مواقع بحرانی و بروز هرگونه شرایط خاص از حجم خسارت‌های وارده  کاسته شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید