• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65314
+
-

مرکزی صاحب پیست تارتان می‌شود

رئیس هیأت دوومیدانی استان مرکزی گفت: ۲ پیست دوومیدانی تارتان استاندارد، تا پایان مهر امسال در اراک به بهره‌برداری می‌رسد.

«مجید فروتن نیا» در گفت‌و‌گو با مهر اظهارکرد: با پیگیری‌های هیأت دوومیدانی و مساعدت‌های استاندار و نمایندگان و اداره کل ورزش و جوانان استان، 2 پیست استاندارد تارتان در 2 مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک، با اعتبار ملی و به صورت پیست فول که چهارمین پیست «فول» در کشور به شمار می‌رود، تا پایان مهر امسال آماده بهره‌برداری می‌شوند.

وی اضافه کرد: برای تکمیل هر دو پیست تارتان، اعتبار ویژه تخصیص داده شده و قرار است مبلغ دیگری اعتبار نیز تخصیص داده شود.
رئیس هیأت دوومیدانی استان مرکزی با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده هیأت دوومیدانی استان در سال‌های اخیر بیان کرد: جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون دوومیدانی و حسین رسولی قهرمان ارزنده استان مرکزی در پرتاب دیسک جوانان آسیا با هدف حمایت از وی برگزار شد. فروتن نیا ادامه داد: در نهایت با انعقاد تفاهم‌نامه بین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک قرار شد تا در آستانه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکار نخبه استان مرکزی و قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا صورت پذیرد. به گفته رئیس هیأت دوومیدانی استان مرکزی، حسین رسولی علاوه بر کسب مدال طلای جوانان در ماده پرتاب دیسک موفق شد رکورد پرتاب دیسک آسیا را نیز بهبود بخشد.

فروتن نیا اظهار کرد: سال گذشته توسط ورزشکاران دوومیدانی استان مرکزی در رقابت‌های ملی ۳۸ مدال شامل ۲۵ مدال توسط مردان و ۱۳ مدال توسط بانوان ورزشکار کسب شد. همچنین یک مدال طلای قهرمانی جوانان آسیا در ماده پرتاب دیسک توسط حسین رسولی صید شد.

وی بیان کرد: ۲۵ داور و ۱۷ مربی فعال با هیأت دوومیدانی همکاری دارند که از ۲۵ داور ۱۷ داور مرد و 8 داور زن و از مربیان نیز ۱۳ مربی مرد و 5 مربی زن هستند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید