• دو شنبه 24 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 5 ذی القعده 1445
  • 2024 May 13
چهار شنبه 19 تیر 1398
کد مطلب : 65164
+
-

با مردم

با مردم









به رقم کارت منزلت بازنشستگان بیفزایند
با توجه به گران شدن بلیت‌های مترو و اتوبوس از مسئولان شورای شهر انتظار می‌رود با افزایش رقم کارت منزلت بازنشستگان موافقت کنند تا این قشر مجبور نشوند مدام به باجه‌ها مراجعه کرده و پاسخ منفی بشنوند. همه شارژ مجدد کارت بلیت منزلت بازنشستگان را به شهریور حواله می‌دهند.
کبیری از تهران

صداوسیما در تسخیر چند تبلیغ و یک خواننده
رادیو پیام را روشن کنید، شده قلمروی چند کالای خانگی و چند نوشیدنی، وسط تبلیغات هم موسیقی از یک خواننده بنام پخش می‌کنند که البته عالی است، ولی آیا ایران همین یک خواننده را دارد؟
بهرامی از تهران

قطعی چندروزه آب در کمالشهر
آب در برخی نقاط کمالشهر ازجمله بوستان 11 قطع است و آبرسانی به این خیابان طولانی با تانکر انجام می‌شود. واقعا با این همه بارندگی در سال‌جاری باید وضع آب آن هم بیخ گوش پایتخت این باشد؟
راضیانی از کمالشهر کرج

مدافعان دستفروشان خودشان به آنها جا بدهند
آیا کسانی که با ارسال نامه به شهرداری و شورای شهر خواستار عدم‌حذف دستفروشان می‌شوند، اگر خودشان مغازه‌دار بودند و در سال کلی هزینه مالیات و مغازه و عوارض و ... می‌دادند، تحمل می‌کردند که پیاده‌روی جلوی مغازه‌شان اشغال شود؟
یوران از تهران

چطور اختلاس‌های کشف شده به سرانجام نمی‌رسد؟
با توجه به آنچه از توان امنیتی و اطلاعاتی این روزها در صداوسیما به تصویر کشیده می‌شود، بسیار بعید است که امکان کشف، ردیابی، ‌دستگیری بموقع و بازگرداندن اموال از اختلاسگران به کشور ممکن نباشد.
سلامی از قزوین

چرا شهرداری منطقه یک مجوز ساخت نمی‌دهد
در سال جدید شهرداری منطقه یک از صدور جواز ساخت برای محله کاشانک خودداری می‌کند؛ این در حالی است که خانه‌های این محله اغلب فرسوده و قدیمی است.
سوهانی از کاشانک

شکر ارز دولتی تبدیل به شکلات صادراتی می‌شود
بیشتر شکرهایی که از کوبا با ارز دولتی وارد می‌شود، در کارخانجات شکلات‌سازی‌ تبدیل به شکلات‌های صادراتی شده و به کشورهای همسایه قانونی و غیرقانونی صادر می‌شود و درآمد کلانی برای عده‌ای خاص رقم می‌خورد. کجای این کار حل مشکل مردم است؟
دلسوخته وطن

چرا همه‌‌چیز را دیر متوجه می‌شوند
آیا مزرعه‌های بیت‌کوین یک‌شبه به‌ وجود آمدند. آیا مسئولانی که امروز از مصرف بالای برق در این مزارع شاکی‌اند زمان شکل‌گیری این مزارع ناظر بر قضیه نبوده‌اند. واقعا رواست که تعدادی مزرعه برق کشور را ببلعند؟
بیات از شیراز

محله پامنار تهران پر از تبعه خارجی و معتاد
پامنار از محلات قدیمی تهران است که برخی خانواده‌ها تا چند نسل ساکن آن بوده‌اند و همواره امنیت و آرامش داشته‌اند اما این سال‌ها با افزایش بافت قدیمی و فرسوده، تعداد معتادان متجاهر و تبعه خارجی در آن زیاد شده که آسیب‌های امنیتی، روحی و روانی بسیاری به ساحت منطقه وارد کرده است.
نصرتی از پامنار

آزادسازی سهام عدالت چه شد؟
مسئولان راجع به سهام عدالت و سود آن توضیح دهند و بگویند آزادسازی سهام عدالت چه شد؟
وحدتی از ارومیه

یک بازنشستگی به من بدهکارند
بازنشسته ارتش هستم که در سال58 بازنشسته شدم. با 12سر عائله و بعد از 5سال حقوق گرفتن، طبق مصوبه‌ای که نمی‌دانم چه بود مرا از بازنشسته تبدیل به بازخرید کردند که بعد از آن نه پول بازخریدی گرفتم و نه دوباره بازنشسته شدم. 7پسرم برای این کشور به سربازی رفتند و با سختی و کار دوم 10فرزند باسواد تحویل جامعه دادم. آیا نباید این مشکل تاکنون حل می‌شد که در روزگار پیری اندکی راحت باشم؟
سمایی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید