• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
چهار شنبه 19 تیر 1398
کد مطلب : 65090
+
-

۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید زمین فرودگاه بروجرد

فرماندار بروجرد اظهار کرد: امسال برای فرودگاه بروجرد ردیف اعتباری در نظر گرفته شده و به منظور خرید زمین آن ۱۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است. به گزارش مهر «عبدالرحیم رحیمی» در ادامه از اختصاص ۵۹ میلیارد تومان اعتبار برای بخش‌های مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: در خصوص تخصیص اعتبارات بروجرد در بخش‌های مختلف گلایه دارم. این سوال همواره وجود دارد که اعتبارات بر اساس چه شاخصه‌هایی تخصیص یافته‌اند.

وی ادامه داد: امسال نسبت به سال گذشته ۲ میلیارد تومان بیشتر اعتبار گرفته‌ایم. فرماندار بروجرد بیان کرد: البته ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبارِ توزیع‌نشده در استان وجود دارد که احتمالا بتوانیم از این مبلغ هم ۱۰ میلیارد تومان بگیریم. رحیمی با بیان این‌که این اعتبارات از محل نفت و گاز و توازن تامین می‌شود، گفت: برای اولین بار تخصیص توازن صورت گرفته که امیدوار‌کننده است.

فرماندار بروجرد در ادامه اظهار کرد: از اعتبارات سال 98 بروجرد 20 میلیارد تومان  اعتبارات اصلی و از محل نفت و گاز است و مابقی اعتبارات توازن که البته درصد تخصیصش همیشه پایین است. وی به وضعیت راه‌آهن بروجرد نیز اشاره کرد و گفت: 3 میلیارد تومان برای تملک اراضی روستاهای زرشکه و حاجی‌آباد به منظور اجرای طرح راه‌آهن در نظر گرفته شده و آخرین نرخ مصوب برای خرید اراضی متری 28 هزار تومان است و آن را قانون تعیین کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید