• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 19 تیر 1398
کد مطلب : 65050
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/oqBK
+
-

هفته پرکار پلیس آگاهی

پلیس آگاهی استان البرز در هفته گذشته فعالیت‌ها و کشفیات شاخصی داشت که از جمله آنها می‌توان به دستگیری اعضای باندهای سرقت و قتل در استان اشاره کرد.
به گزارش ایرنا، رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مشابه در مناطق مختلف استان البرز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 سرهنگ «محمد نادربیگی» اضافه کرد: در یکی از این پرونده‌ها مشخص شد که 3 سارق با تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت کرده و سپس با خودروهای مسروقه مبادرت به زورگیری و سرقت احشام می‌کردند.

در پیگیری‌های ویژه پلیس، اعضای این باند سرقت شناسایی و ۲ نفر از آنها دستگیر شدند. ضمن آن‌که یکی از سارقان قبل از دستگیری خود را از پشت‌بام پرتاب و خودکشی کرد.
رئیس پلیس آگاهی البرز عنوان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که این سارقان زورگیر با ورود به دامداری‌ها اقدام به سرقت دام و در صورت مقاومت دامدار، وی را به قتل می‌رساندند.
نادربیگی گفت: متهمان تاکنون به یک فقره قتل اعتراف کردند که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارق حرفه‌ای طلا و جواهرات با ۱۰۰‌فقره سرقت منزل در استان خبر داد.
نادربیگی گفت: این سارق از روی بالکن وارد منازل شده و طلا و جواهرات را به سرقت می‌برده است و با جعل فاکتور با همدستی خواهرش آنها را به فروش می‌رسانده است.
با پیگیری‌های ویژه پلیس متهم به همراه خواهرش دستگیر شد و در یک عملیات غافلگیرانه مالخر نیز به دام افتاد.

وی افزود: در این زمینه تاکنون ۱۳ مالباخته شناسایی و ارزش اموال بیش از 8‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
در تحقیقات بیشتر مشخص شد که سارق از چند دستگاه خودرو ماکسیما، زانتیا، پژو ۲۰۶، سمند و پژو پارس برای سرقت استفاده کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید