• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 19 تیر 1398
کد مطلب : 64970
+
-

توضیح درباره لغو کنسرت در قزوین

رئیس عقیدتی، سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: برگزار‌کننده کنسرت سیروان خسروی برای واگذاری سالن و برگزاری این برنامه با لشکر ۱۶ زرهی قراردادی منعقد نکرده بود. 

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام رضا کربلایی محمدی در واکنش به خبر لغو کنسرت این خواننده در قزوین به دلیل واگذار نشدن سالن از سوی عقیدتی، سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین اظهار کرد: طی روزهای اخیر برگزاری کنسرت بهنام بانی از خوانندگان معروف کشور در این سالن نشان داد که ما با اصل برگزاری کنسرت مخالفتی نداریم.  وی ادامه داد: به دنبال پیگیری‌های اسپانسر برگزار‌کننده کنسرت از طریق بازرسی لشکر ۱۶ زرهی به این خواننده اعلام شد برگزاری این برنامه منوط به اخذ مجوزهای لازم از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط است. 

رئیس عقیدتی، سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین افزود: علاوه بر این، روز سه‌شنبه یازدهم تیرماه نیز موضوع یادشده از طریق لشکر ۱۶ زرهی مجدداً به مسئول برگزاری کنسرت یاد‌آوری شد که با توجه به ارائه نشدن مجوزهای لازم امکان واگذاری سالن وجود ندارد. کنسرت سیروان خسروی از خوانندگان پاپ ایران قرار بود روز دوشنبه در ساعات ۱۹ و ۲۲ در آمفی‌تئاتر ولایت شهر قزوین متعلق به قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شود که بنا به برخی مشکلات لغو شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید