• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 19 تیر 1398
کد مطلب : 64924
+
-

آغاز اجرای 7 طرح آموزشی در بندرلنگه

عملیات اجرایی 7 طرح آموزشی خیرساز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرلنگه آغاز شد.

 به گزارش ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه کلنگ‌زنی این فضاهای آموزشی خیرساز گفت: با احداث این تعداد فضای آموزشی ۵۰۰ دانش‌آموز شهرستان بندرلنگه از فضاهای آموزشی نوساز بهره‌مند خواهند شد. 

 «موسی دادی‌زاده‌سرخایی» افزود: با تکمیل این تعداد مدرسه، ۲۲ کلاس درس با زیربنای هزار متر‌ مربع به زیرساخت‌های آموزشی بندرلنگه اضافه می‌شود. 

وی بیان کرد: این طرح‌ها شامل مدرسه ۶ کلاسه متوسطه اول ابن‌سینا، دبستان 3 کلاسه سعدی، ۶ کلاسه متوسطه اول دخترانه گزیر، توسعه دبستان دخترانه گزیر به تعداد ۲ کلاس، دبستان ۲ کلاسه روستای چمپه، دبستان ۲ کلاسه روستای گنلگو و توسعه یک کلاس در دبستان روستای دیوان است. 

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: توسعه فضاهای آموزشی مطالبه به‌حق مردم و دغدغه جدی آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است. استانداردسازی فضاهای آموزشی و کاهش مدرسه‌های تخریبی در دستور کار آموزش و پرورش استان است. به گفته وی همه تلاش آموزش و پرورش و نوسازی مدارس بر این است که با حمایت خیران نیکوکار و افزایش اعتبارات دولتی بتوانیم تحول جدی را در زیرساخت‌های آموزشی استان ایجاد کنیم. 


ساخت کلاس با مشارکت معلمان

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین با اشاره به ساخت کلاس درس با مشارکت معلمان مدارس گفت: پس از معلمان شهرستان رودان که ساخت کلاس‌های درس را با کسر از حقوق خود آغاز کردند، احداث دومین کلاس درس در روستای ایوان بندرلنگه آغاز شد. 

دادی‌زاده‌سرخایی بیان کرد: فرهنگیان مدرسه ابتدایی این روستا با استفاده از عواید حاصل از بازارچه‌های خیریه، هزینه احداث یک کلاس درس را تقبل کردند که شایسته قدردانی است. 

وی همچنین به مشارکت جمعی از بانوان قشمی در ساخت مدرسه اشاره کرد و گفت: جمعی از بانوان نیکوکار این جزیره با فروش زیورآلات خود در این کار خداپسندانه مشارکت کردند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار امیدواری کرد با گسترش فعالیت خیران نیکوکار شاخص‌های آموزشی و تربیتی استان ارتقا یابد.

این خبر را به اشتراک بگذارید