• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 19 تیر 1398
کد مطلب : 64930
+
-

ظرفیت‌های زرآباد برای کشاورزی و شیلات در سواحل مکران

کشاورزی

فرماندار کنارک در جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: بخش زرآباد این شهرستان از قطب‌های مهم کشاورزی و شیلات در سواحل مکران است و نقش مهمی در تولید، صادرات و اشتغال دارد. 

 «حمیدالدین یوسفی» در گفت‌و‌گو با ایرنا به تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش زرخیز زرآباد پرداخت و افزود: بندر صیادی کلات در بخش زرآباد یکی از مجهزترین اسکله‌های صیادی است و می‌تواند از قطب‌های صید و صیادی جنوب سیستان و بلوچستان باشد. 

وی با بیان این‌که با حمایت معتمدان و جوانان می‌توان قدم‌های خوبی برای پیشرفت زرآباد برداشت، گفت: محصولات کشاورزی مانند موز، هندوانه و انواع آبزیان زرآباد به نقاط مختلف ایران ارسال می‌شود. 

وی افزود: زرآباد در تمامی زمینه‌ها از پیشرفت خوبی برخوردار است و سعی خواهیم کرد با همراهی مردم مهمان‌نواز این بخش مشکلات و موانع را کاهش دهیم. 

وی ادامه داد: کشت و تولید انواع میوه‌های گرمسیری در بخش زرآباد ایجاب می‌کند تمامی این محصولات به ویژه موز با برند همین بخش صادر شود. 

فرماندار کنارک گفت: زرآباد علاوه بر ظرفیت و توانمندی کشاورزی و شیلاتی از نظر گردشگری نیز با داشتن ساحل زیبا و بکر روستای درک و دیگر سواحل زیبا سالانه میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید