• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64914
+
-

فروش میلیاردی سینماها در بهار

3 ماه نخست امسال رقم فروش 3 سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون به یک میلیارد تومان رسید

کارشناس امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فروش یک میلیارد تومانی سینماهای کرمانشاه در بهار امسال خبر داد. به گزارش ایسنا «سهیل سنجابی» با اشاره به افزایش 8درصدی فروش سینماهای کرمانشاه در بهار امسال گفت: در 3 ماه ابتدای امسال رقم فروش 3 سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون به حدود یک میلیارد تومان رسید.

وی به بازدید بیش از 117 هزار نفر از فیلم‌های اکران شده در این سینماها اشاره کرد و افزود: از این تعداد سهم سینما آزادی حدود 53 هزار نفر، سهم سینما فرهنگ بیش از 52 هزار نفر و سهم سینما بیستون نیز حدود 12 هزار نفر است. به گفته سنجابی، در بهار امسال در مجموع 12 فیلم در این 3 سینما اکران شده که فیلم «متری شش‌و‌نیم» در صدر استقبال مخاطبان قرار گرفته است.  

وی قیمت بلیت سینما در استان را 10 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: این قیمت نسبت به سال گذشته افزایش نداشته و فعلا هم برنامه‌ای برای افزایش آن وجود ندارد.  کارشناس امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به وجود 6 سینما در استان گفت: سرانه صندلی سینما نسبت به جمعیت استان بسیار پایین است و ساخت سینماهای جدید در دستور کار قرار دارد. وی افزود: اکنون 3 سینما در کرمانشاه و در هریک از شهرستان‌های سنقر، پاوه و قصر شیرین یک سینما فعال است و در شهرستان‌های صحنه و اسلام‌آباد غرب نیز سینما در حال ساخت است.

این خبر را به اشتراک بگذارید