• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64783
+
-

حمله دوم استقلال به بازار

استقلال بعد از رونمایی از 5خریدش که در روزهای ابتدایی فصل نقل‌و‌‌انتقالات با آنها به توافق رسیده بود، حالا برای بار دوم به بازار بازیکنان حمله کرده تا تیم قوی‌تری را برای فصل جدید ببندد. بر همین اساس باشگاه استقلال یک مهاجم آفریقایی را به ایران آورد و از طرفی با آرش رضاوند، هافبک فصل گذشته سایپا هم به توافق رسید تا تیمش را برای شروع فصل جدید قوی‌تر کند. استقلال اما در آستانه توافق با رضا اسدی، هافبک فصل قبل سایپا هم قرار دارد و به‌نظر می‌رسد استراماچونی تأکید زیادی به قوی‌تر‌کردن خط هافبک تیمش دارد.
هواداران استقلال هنوز درخشش مامه‌تیام در این تیم را فراموش نکرده‌اند و حالا آنها در انتظار ظهور مهاجمی دیگر در حد و اندازه‌های تیام هستند تا خط حمله آبی‌ها را بیمه کند. استقلال حالا با نظر آندره‌آ استراماچونی تصمیم به جذب یک مهاجم آفریقایی گرفته است، بر همین اساس شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی که برای امضای قرارداد با این باشگاه به توافق رسیده است، با تأخیر کوتاه‌مدت حوالی بامداد دوشنبه وارد تهران شد. مسئولان باشگاه استقلال از این بازیکن در هتل استقبال کردند و دیاباته دیروز تست‌های پزشکی را هم پشت سر گذاشت.
مدیران استقلال فعالیت‌های خود را در سکوت ادامه می‌دهند و البته در دل سکوت آنها، خبرهای خوبی در جریان است. دیاباته در زمان حضور فتحی در امارات با استقلال به توافق رسید و قرارداد مشروط به موفقیت در تست‌های پزشکی را امضا کرد تا نخستین خارجی باشد که با نظر استراماچونی اضافه می‌شود. این سرمربی ایتالیایی با خرید این بازیکن یکی از نامدار‌ترین خریدهای خارجی فوتبال ایران را انجام داد تا خیلی سریع خط حمله خود را به یک مهره تمام‌کننده و جذاب مجهز کند. استقلال با خرید دیاباته که در اسم بدل تیام اما در کیفیت و کارنامه به‌مراتب بهتر از تیام است و البته تمدید قرارداد پاتوسی می‌تواند مدعی جدی قهرمانی در لیگ باشد؛ تیمی که در خط حمله ترسناک است و می‌تواند یکی از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ در مسابقات امسال باشد.
 رضاوند هم استقلالی شد
آرش رضاوند، هافبک فصل گذشته سایپا هم بازیکن استقلال شد. این بازیکن که فصل گذشته در تیم فوتبال سایپا حضور داشت، با شروع فصل نقل‌و‌انتقالات مورد توجه استقلال قرار گرفت و پیش از این قرار بود تا با شروع تمرینات به استقلال اضافه شود اما روند مذاکره با او طولانی شد. در نهایت مدیران استقلال روز یکشنبه با این بازیکن به توافق رسیدند تا رضاوند به‌عنوان خرید جدید استقلال معرفی شود. استقلال در این چند روز نتوانست مذاکرات با چشمی و علی کریمی را برای تمدید قرارداد به نتیجه برساند به همین دلیل برای جذب رضاوند سریع وارد عمل شد و این بازیکن را هم جذب کرد. حالا مسئولان استقلال بعد از توافق با رضا اسدی در تلاش هستند تا پاتوسی را هم برای فصل بعد حفظ کنند.
 جدایی محسن کریمی 
محسن کریمی، مهاجم جوان استقلالی‌ها که در فصل گذشته به‌دلیل مصدومیت فرصت زیادی برای حضور در زمین پیدا نکرد، تصمیم به جدایی از استقلال گرفت. کریمی در شروع تمرینات استقلال فرصت زیادی برای حضور در تمرینات پیدا نکرد و هر‌چند قرار بود با استقلال به ترکیه برود تا بعد از این اردو درباره او تصمیم‌گیری شود، اما تصمیم گرفت زودتر از استقلال جدا شود. این تصمیم از سوی او در شرایطی اتخاذ می‌شود که اگر این بازیکن به ترکیه می‌رفت و مورد پسند کادرفنی قرار نمی‌گرفت، کار سختی برای انتخاب تیم خود داشت. بعد از جدایی سهرابیان، رضا کریمی و روح‌الله باقری در این هفته و البته محمدی‌مهر و تیموری، کریمی جدیدترین بازیکنی است که با تصمیم استراماچونی از استقلال کنار می‌رود تا رختکن این تیم خلوت‌تر از گذشته شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید