• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64779
+
-

به نام کالدرون؛ به خواست مدیران!

حمیدرضا علیپور

  ایرج عرب روز گذشته در مصاحبه با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: «تمام نفراتی که ابراز نگرانی می‌شد از تیم جدا شوند، برخلاف پیش‌بینی‌هایی که انجام داده بودند و برای هواداران استرس ایجاد کرده بود، در تیم ماندند. برای جذب نفرات جدید طبق اولویت‌های سرمربی پیش می‌رویم. در آخرین اقدام محمد نادری که حفظ شد و کنعانی‌زادگان را جذب کردیم. بخش دفاعی بسته شده است و حالا برای خط حمله برنامه داریم. با توجه به اینکه علی علیپور را همچنان در اختیار داریم، قطعا یک مهاجم خوب دیگر را هم طبق نظر آقای کالدرون و با توجه به ویژگی‌های مورد نظر ایشان جذب خواهیم کرد.»
مدیرعامل پرسپولیس در شرایطی این مصاحبه را انجام داده که با انتخاب کالدرون به‌عنوان سرمربی تیم در روزهای گذشته، باشگاه پرسپولیس بارها درباره مسائل مختلف اعلام کرده است که برنامه‌های خود را با هماهنگی سرمربی آرژانتینی خود انجام داده ‌اما خیلی زود مشخص شده که این نظر خود باشگاه بوده است نه مربی تازه‌وارد. 
 نظر کالدرون،کردان بود؟!
پیش از قطعی‌شدن سفر سرخپوشان به ترکیه، نبی به‌عنوان عضو هیأت مدیره پرسپولیس اعلام کرد که نظر کالدرون برای اردو روی کردان کرج بوده! اما ما خواستیم تیم به ترکیه برود. جالب اینکه این مربی هنوز با تهران هم به‌خوبی آشنا نشده است چه برسد به کردان که تازه بداند‌ آنجا کمپ تمرینی وجود دارد و مشخص نیست که چرا برای انتخاب احتمالی کردان، باشگاه از نام کالدرون استفاده کرده است.
 سکوت درباره شایعه اخراج کاپیتان
بعد از روی کارآمدن کالدرون، شایعه‌ای پخش شد مبنی بر اینکه این مربی روی سیدجلال حسینی و ماهینی نظر مساعدی ندارد و می‌خواهد آنها را کنار بگذارد. جالب اینکه بعد از پخش این شایعات باشگاه پرسولیس به هیچ عنوان از کاپیتان پر‌افتخار خود حمایت نکرد و با سکوت خود به شایعات دامن زد. این اتفاق باعث شد تا کالدرون در نخستین مصاحبه‌خود با ناراحتی از انتشار این خبر اعلام کند: «نام هیچ بازیکنی را برای کنار گذاشتن اعلام نکردم.»
 معمای مهاجم ازبک 
نبی در مصاحبه‌خود اعلام کرد: «آقای کالدرون بعد از آنالیز تعدادی بازیکن‌، یک بازیکن بسیار خوب و ملی‌پوش آسیایی را معرفی کرد و امیدواریم به لیست اضافه شود.» بعد از پیگیری متوجه شدیم که این بازیکن مهاجم تیم ملی ازبکستان است. اما جالب اینجاست که کالدرون در نخستین مصاحبه ‌خود اعلام کرد که روی این بازیکن اصلا نظر مثبتی ندارد تا مشخص شود که اصلا این بازیکن مدنظر این مربی نبوده و باشگاه می‌خواسته به او این مهاجم را تحمیل کند.
 جذب کنعانی خواسته کی‌ بود؟
پرسپولیس با محمدحسین کنعانی‌زادگان قرارداد بست. عرب پیش از آغاز تمرینات هم با شایان مصلح تمدید کرده بود تا ترافیک خط دفاعی پرسپولیس به بیشترین حد خود برسد. مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه روز گذشته خود مدعی شد که این نفرات با نظر سرمربی جذب شده‌اند. نکته اینجاست که کالدرون پیش از این اعلام کرده بود که هنوز روی بازیکنان تیم شناخت لازم را ندارد و در اردوی ترکیه تصمیم می‌گیرد. مشخص نیست که با وجود این عرب روی چه معیاری تصمیم به جذب این همه مدافع گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید