• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64753
+
-

شناسایی 15 نقطه پرتصادف

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از شناسایی ۱۵ نقطه پرتصادف و حادثه‌خیز در استان زنجان خبر داد. به گزارش مهر، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در جلسه کارگروه حمل‌ونقل و ترافیک در محل فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: توجه به ایمن‌سازی این نقاط باعث کاهش تصادفات می‌شود. 

وی با بیان این‌که پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری شهرداری برای ایمن‌سازی این نقاط برنامه لازم را تدوین کرده است، افزود: متأسفانه در مرکز شهر زنجان کمربندی شمالی اتوبان ۲۲ بهمن بیشترین تصادفات درون‌شهری را دارد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان بیان کرد: سال گذشته بیش از ۳۹ نفر براثر تصادفات درون‌شهری در استان زنجان جان خود را از دست دادند. از این تعداد ۱۸ نفر در کمربندی شمالی اتوبان ۲۲ بهمن شهر زنجان فوت شدند. 

شیرمحمدی به وقوع تصادفات درون‌شهری در استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: طی 3 ماه نخست امسال 3 نفر براثر تصادفات درون‌شهری جان خود را از دست دادند. تصادفات فوتی درون‌شهری زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشت. وی گفت: متأسفانه طی 3 ماه نخست امسال علت بیشتر تصادفات درون‌شهری در استان زنجان بی‌توجهی به جلو، سبقت غیرمجاز و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خاطرنشان کرد: رانندگان در حین رانندگی با تلفن همراه صحبت می‌کنند، کودکشان را در آغوش می‌گیرند و یا این‌که پیامک می‌دهند که اینها امکان وقوع تصادفات را تشدید می‌کند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید