• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64675
+
-

سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد تومانی در ملایر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان: پیش‌بینی می‌شود این میزان سرمایه‌گذاری طی 3 سال 3300 شغل در این شهرستان ایجاد کند

طبق سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان همدان حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای این استان در 3 سال هدفگذاری شده است. سهم شهرستان ملایر از این رقم ۳۰ هزار میلیارد ریال است. 

به گزارش روابط عمومی استانداری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان در نشست بررسی مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی شهرستان ملایر با اشاره به این میزان سرمایه‌گذاری در سند توسعه استان گفت: براساس این سند سالانه ۱۹ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در این استان باید فراهم شود که سهم شهرستان ملایر از این میزان اشتغال حدود 3300 شغل است. 

ظاهر پورمجاهد بیان کرد: سیاست دولت تدبیر و امید و استاندار همدان بر این است که در حوزه اشتغال، تولید، سرمایه‌گذاری و معیشت مردم کار ویژه‌ای انجام شود. وی ادامه داد: به توصیه استاندار همدان، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید به طور مستمر از واحدهای تولیدی و اقتصادی بازدید داشته باشند و برای حل مشکلات این واحدها تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان از اعلام 5 هزار میلیارد ریال اعتبار تبصره ۱۸ برای استان همدان در هفته گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر ثبت‌نام طرح‌های متقاضی در سامانه بهین‌یاب آغاز شده که در حوزه سرمایه در گردش، طرح‌های توسعه‌ای و ارتقای کیفیت است. پورمجاهد یادآور شد: برای طرح‌های جهاد کشاورزی استان نیز ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار با اولویت گلخانه‌ها، گیاهان دارویی و کشت زعفران ابلاغ شده است. ثبت‌نام از این طرح‌ها در سامانه سیتا آغاز شده است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید