• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64712
+
-

بازدید استاندار قزوین از واحدهای صنعتی تاکستان

بازدید استاندار قزوین از واحدهای صنعتی تاکستان

استاندار قزوین از چندین پروژه صنعتی در شهرهای خرمدشت و حیدریه تاکستان بازدید کرد. 

به گزارش فارس، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین و همچنین جمعی از مدیران، از چندین واحد صنعتی در شهرستان تاکستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند کار و مشکلات این واحدها قرار گرفتند. 

بازدید از شرکت تولید رنگ ضد حریق اولین برنامه استاندار در این سفر یک‌روزه بود. این واحد تولیدی هم‌اکنون برای 60 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است و به زودی با توسعه واحد، این تعداد به 250 نفر افزایش خواهد یافت. یک واحد تولیدی کاشی و سرامیک نیز با حضور استاندار پس از 6 سال توقف، کار خود را دوباره شروع کرد.

 این واحد تولیدی از سال 91 به دلایلی از جمله مشکلات سرمایه در گردش، تسهیلات بانکی و موانع تولید کار خود را متوقف کرده بود. همچنین در این سفر یک‌روزه کلنگ ساخت شرکت تولیدی لوله‌های فولادی بدون درز نیز به زمین خورد. این واحد تولیدی با تولید سالانه 150 هزار تن لوله برای 600 نفر به صورت مستقیم و برای 400 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کند. 

این طرح با سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد ریال ظرف ۲۰ ماه به بهره‌برداری می‌رسد و در فاز اول برای ۶۰۰ نفر اشتغال مستقیم داشته است و برای 4 هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی خواهد کرد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید