• دو شنبه 24 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 5 ذی القعده 1445
  • 2024 May 13
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64619
+
-

ثبت جشنواره تابستانی کرمان در تقویم رویدادهای گردشگری ایران

شهردار کرمان از ثبت جشنواره تابستانی کرمان در تقویم رویدادهای گردشگری ایران خبر داد. 

به گزارش مهر «سیدمهران عالم‌زاده» با بیان این‌که «جشنواره نوبهار» در نوروز امسال به خوبی برگزار شد و با استقبال خوب مردم همراه بود، از برگزاری جشنواره تابستانی شهرداری از بیستم تیرماه خبر داد. 

عالم‌زاده افزود: زمان برگزاری این جشنواره هم‌زمان با آغاز سفرهای تابستانی مسافران و گردشگران است. 

وی بر رویداد محور بودن برنامه‌های تابستانی تدارک‌دیده خبر داد و گفت: مسافران یک بار برای دیدن آثار تاریخی می‌آیند که باید با اجرای جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی کمک در جذب گردشگر کنیم. 

شهردار کرمان اضافه کرد: این برنامه‌ها در 3 دهه با 3 رویکرد متفاوت با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار خواهد شد که اقشار مختلف در رده‌های سنی متفاوت در این برنامه‌ها دیده شده است. 

وی از برگزاری 2 کنسرت بزرگ با حضور خوانندگان مطرح کشوری در کرمان خبر داد و از همه شهروندان برای حضور در این برنامه‌ها دعوت کرد. 

شهردار کرمان افزود: با رایزنی‌هایی که با مسئولان کشوری داشتیم 2 هتل در شهر کرمان تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی و یک شرکت هواپیمایی نیز تخفیف ۳۰ درصدی را ویژه تورهایی که با آژانس‌ها به کرمان می‌آیند، لحاظ خواهند کرد. 

عالم‌زاده تصریح کرد: همچنین این جشنواره علاوه بر شادابی و نشاطی که در شهر ایجاد می‌کند می‌تواند در رونق گردشگری شهری کمک بزرگی به شهر کرمان کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید