• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 18 بهمن 1396
کد مطلب : 6461
+
-

انتقام‌جویی از همسایه، 16مغازه را به آتش‌کشید

اختلاف میان 2 مغازه‌دار در شهرستان شازند کرمان پایان تلخی داشت. یکی از آنها برای انتقام‌جویی از دیگری شبانه به پاساژ رفت و مغازه رقیبش را آتش زد اما کنترل آتش‌ از دستش خارج شد و 16مغازه را در برگرفت.

به گزارش همشهری، حدود ساعت 1:30بامداد 16بهمن‌ماه آتش‌نشانان شهرستان شازند در جریان آتش‌سوزی در پاساژ قائم این شهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که آتش‌سوزی از یک مغازه شروع شده اما به سرعت گسترش یافته و 16مغازه را در برگرفته است. تلاش‌ آتش‌نشانان برای اطفای حریق تا ساعت 4بامداد ادامه داشت و در نهایت حریق مهار شد اما در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که آتش‌سوزی عمدی بوده است. به این ترتیب مأموران پلیس نیز وارد ماجرا شدند و طولی نکشید که عامل آتش‌سوزی شناسایی و دستگیر شد. او کسی نبود جز یکی از مغازه‌دارها.

این مرد در بازجویی‌ها گفت: از مدت‌ها قبل با صاحب مغازه بغلی اختلاف داشتم. هر دوی ما فروشنده یک نوع کالا بودیم و بر سر همین مسئله چندین بار با هم درگیر شده بودیم. او ادامه داد: چند روز پیش متوجه شدم که وی اجناس جدید خریداری کرده است و فروش آنها می‌توانست همه مشتریان مرا هم جذب کند. برای همین شبانه به پاساژ رفتم و مغازه او را آتش‌ زدم تا انتقام بگیرم و نگذارم بازارم را کساد کند اما کنترل آتش‌ از دستم خارج شد و مجبور شدم از آنجا فرار کنم. به گفته سرهنگ علیرضا رفیعی، جانشین فرمانده انتظامی شازند، پس از اعترافات متهم برای وی قرار قانونی صادر شد و پرونده‌اش در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید