• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64595
+
-

انجام ۱۵۵۱ بازرسی از بازار کردستان

بازار
انجام ۱۵۵۱ بازرسی از بازار کردستان

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: در 3 ماه‌ امسال هزار و ۵۵۱ مورد بازرسی از بازار کردستان انجام شد. به گزارش ایرنا «ژیلا یزدانی» اظهار کرد: این بازرسی‌ها علاوه بر بازرسی‌هایی است که از واحدهای تولیدی، خدماتی، آزمایشگاهی، آسانسور و شهربازی به طور معمول از سوی کارشناسان استاندارد انجام می‌شود.

وی افزود: این بازرسی‌ها به منظور توجه به سلامت شهروندان و حفظ ایمنی آنها، توسط کارشناسان استاندارد از واحدهای صنفی شامل رستوران‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، کارگاه‌های تولید شیرینی و آجیل، نانوایی‌ها و دیگر صنوف در استان کردستان به طور مستمر صورت می‌گیرد. مدیرکل استاندارد کردستان اضافه کرد: بازرسان این اداره کل در صورت مشاهده تخلفات احتمالی از سوی توزیع‌کنندگان کالاهای مشمول استاندارد اجباری، برابر قوانین و مقررات با آنها برخورد می‌کنند.

یزدانی یادآور شد: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی درج شده زیر علامت استاندارد کالاها به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، تایید اصالت پروانه، نام تولید‌کننده و اعتبار یا عدم اعتبار پروانه استاندارد را ملاحظه کنند. همچنین در صورت مشاهده تخلف از واحدهای صنفی توزیع‌کننده محصولات مشمول استاندارد اجباری می‌توانند مراتب را از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۷ به اطلاع این اداره کل برسانند تا موضوع بررسی شود.  

این خبر را به اشتراک بگذارید