• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64494
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/oq8L
+
-

نجات 4نفر از آوار ساختمان قدیمی خیابان نصرت

نجات 4نفر از آوار ساختمان قدیمی خیابان نصرت

گودبرداری در ساختمانی در حال ساخت در خیابان نصرت موجب ریزش ساختمان مجاور شد و 4نفر را زیر آوار گرفتار کرد اما با تلاش آتش‌نشانان این 4نفر از مرگ نجات یافتند.

به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 8صبح دیروز در خیابان نصرت، کوچه شکاری اتفاق افتاد و 4دقیقه پس از اعلام وقوع حادثه نخستین گروه از آتش‌نشانان خود را به محل حادثه رساندند. سیدجلال‌ ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت: محل حادثه ساختمانی 3طبقه و قدیمی بود که در ضلع شمال شرقی آن زمینی به وسعت حدود ٢٠٠متر در حال ساخت‌وساز بود و حدود یک متر نیز خاکبرداری در آنجا انجام شده بود که یکباره بخش شرقی آنجا ریزش کرد.
ملکی در ادامه گفت: اطلاعات اولیه از گرفتار شدن 2مرد و یک زن زیر آوار حکایت داشت. همچنین بخشی از یک خودروی ال ٩٠ نیز زیر آوار مانده بود. در این شرایط بود که آتش‌نشانان عملیات آواربرداری و نجات را آغاز کردند و در همان دقایق اولیه 2مرد و یک زن را از زیر آوار خارج کردند اما درست در همان دقایق بود که به آتش‌نشانان خبر رسید که زنی 70ساله نیز زیر آوار مانده است.
وی ادامه داد: با وجود نجات 3نفر اما جست‌وجوها برای یافتن چهارمین فرد گرفتار شده ادامه یافت تا اینکه پس از مدتی زن ٧٠ ساله نیز زنده از زیر آوار بیرون کشیده شد و با توجه به مصدومیت‌هایی که داشت توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
به گفته ملکی، با پایان نجات افراد گرفتار شده زیر آوار عملیات آتش‌نشانان به پایان رسید و بررسی‌ها برای روشن شدن علت دقیق وقوع حادثه ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید