• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64497
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/rwBL
+
-

با مردم

با مردم

جلوی از بین‌رفتن شاهوار را بگیرند
معدن بوکسیت تاش، چهره شاهوار را زخمی کرده است و به‌رغم همه فعالیت‌ها و پیگیری‌های مردم و دوستداران محیط‌زیست فعالیت برای راه‌اندازی این معدن هر روز بیشتر می‌شود. از بین رفتن رشته‌کوه‌های شاهوار، محیط‌زیست گیاهی و جانوری استان و حتی منطقه را دستخوش تغییر می‌کند. از مسئولان تقاضای توقف فعالیت معدن تاش را داریم.
جمعی از شاهرودی‌ها

@  سهمیه‌بندی بنزین مشکلی را حل نمی‌کند
وضعیت بنزین به شکل فعلی مشکلی را حل نمی‌کند. برای عموم مردم سهمیه متعارف درنظر بگیریم و برای باقی ‌ آنها که در دهک‌های بالاتر هستند، قیمت بنزین آزاد باشد. اینگونه نه سیخ می‌سوزد و نه کباب.
دلسوخته وطن

  به حیوانات رحم کنیم
یادمان نرود که با کم و زیادکردن نسل حیوانات چرخه طبیعت و زندگی بر هم می‌خورد. در جنوب شهر عده‌ای هستند که گربه‌ها و سگ‌ها را آزار می‌دهند، بچه گربه‌ها را معتاد می‌کنند، می‌کشند و... مسئولان با کمک گرفتن از مردم فکری برای گربه‌ها و سگ‌های ولگرد بکنند.
شهروند تهرانی

  حذف قبوض کاغذی مشکل‌ساز است
درست است که با حذف قبض‌های کاغذی در مصرف کاغذ صرفه‌جویی خواهد شد اما مستأجری که هر سال یکجا می‌نشیند یا صاحبخانه‌ای که چند واحد آپارتمان اجاره‌ای دارد، تکلیفش با نیامدن قبض و پیامک و اینترنتی‌شدن پرداخت‌ها چیست؟
حسین‌زاده از ابهر زنجان

   تحمل هیجان در مدرسه
در برخی دبستان‌های منطقه 6 نحوه تدریس و تربیت طوری است که معلم‌ها حتی تحمل هیجانات متعارف سن دانش‌آموز را ندارند چه رسد به شیطنت. از سویی کتاب‌ها از لحاظ علمی و محتوایی و نوشتاری اشکالات بسیاری دارند و بسیاری از معلم‌ها تا بچه در کلاس‌های آزاد و آموزشی خودش شرکت نکند و ساعتی 130هزار تومان پول ندهد، به دانش‌آموز نمره نمی‌دهند.
پدر یک دانش‌آموز منطقه 6

  تا کی از دست کامیون‌ها عذاب بکشیم؟
مردم درود لرستان از دست کامیون‌هایی که راهی جز داخل شهر برای عبور ندارند به تنگ آمده‌اند. از مسئولان تقاضا داریم فکری برای کمربندی درود بکنند و مردمی را دعاگوی خود کنند.
اسماعیلی از درود لرستان

  شمایل قدیمی موجر و مستأجری در منطقه 12
به‌دلیل مسائلی که وجود دارد شمایل قدیمی موجر و مستأجری در منطقه 12مجددا شکل گرفته است و اغلب خانه‌ها با اتاق‌اتاق‌کردن ملک خود را اجاره داده‌اند که علت آن جلوگیری از رشد منطقه است و نیز اینکه خانه‌های قدیمی امکان ساخت‌وساز ندارند.
رضاپور از ساکنان محدوده حمام‌نواب

  پیاده‌روهای اراک در قرق دستفروشان
در اراک چیزی به اسم پیاده‌رو باقی نمانده و همه پیاده‌روها در قرق دستفروشان و بساطشان است. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
نوری از اراک

  چگونه بدون کارت، سوخت بخریم؟
6ماه هست ماشین نو تحویل گرفته‌ام، اما هنوز کارت سوختم را نداده‌اند و امثال من زیادند. در این شرایط هم مسئولان شرکت نفت اعلام می‌‌کنند از 20مرداد بنزین را با کارت سوخت می‌دهند. تکلیف ما چیست؟
مردانی از سنندج

@ جشنواره‌ای که حتی آب‌خوردن هم نداشت
در جشنواره آوا و نوای رضوی که 15تیرماه در تالار وحدت برگزار شد و میهمانانی از همه شهرها در آن بودند، حتی یک لیوان یا یک بطری آب هم برای خوردن یا خریدن نبود. واقعا این چه روش میزبانی است؟
معصومی از مشهد

   حقوق600هزارتومانی 13سال بعداز بازنشستگی!
قبول که سابقه بیمه امثال من کم بوده اما 13سال بعد از بازنشستگی و افزایش سالانه حقوق، ‌دریافتی من با دختری که پس از طلاق به خانه بازگشته و 100هزارتومان به خاطر او افزایش یافته به 600هزار تومان رسیده است. کجای این رقم عادلانه است؟ اگر فردی اصلا بیمه نداشته باشد سر پیری تکلیفش چیست؟
مرادی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید