• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64483
+
-

اجرای 2 طرح اشتغال‌زا در دشتی

اشتغال
اجرای 2 طرح اشتغال‌زا در دشتی

فرماندار دشتی با بیان این‌که این شهرستان در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری پیش‌گام است گفت: 2 طرح اشتغال‌زایی با اعتبار ۳۸۰ میلیارد تومان به‌زودی در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود. به گزارش مهر، «عبدالله نادری» در گردهمایی شهرداران و دهیاران شهرستان دشتی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: توسعه شهری و روستایی مرهون تلاش شهرداران و دهیاران است.

وی افزود: هدف از نام‌گذاری این روز آشنایی جامعه با عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است و می‌طلبد شهرداران و دهیاران به نحو مطلوب خدمات صورت‌گرفته را به مردم انعکاس دهند. فرماندار دشتی با بیان این‌که اگر خدمات به مردم گفته شود، آنها به آینده امیدوار می‌شوند گفت: کارهای خوبی در این دولت صورت گرفته، ولی گزارش کمتر داده شده است.

نادری تصریح کرد: هیچ دولتی شرایط دولت تدبیر و امید را ندارد و شدیدترین تحریم‌ها را علیه دولت شاهد هستیم. وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی همه شما با روحیه جهادی کار و تلاش می‌کنید، ولی برخی افراد این خدمات را نادیده می‌گیرند.نادری با اشاره به این‌که مدیران از عملکرد خود در فضای مجازی دفاع کنند گفت: در حوزه عمران روستایی و شهری کارهای خوبی در شهرستان صورت گرفته است.

 فرماندار دشتی گفت: ۱۴۰میلیارد تومان از محل سفر هیات دولت به استان بوشهر برای این شهرستان مصوب شده است و این اعتبارات در زمینه‌ای هزینه خواهد شد که همه مردم از منافع آن استفاده کنند.وی با تاکید بر این‌که این شهرستان در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصادی پیش‌گام است افزود: به‌زودی عملیات اجرایی 2 پروژه اشتغال‌زایی با اعتبار بالغ بر ۳۸۰ میلیارد تومان در شهرستان آغاز خواهد شد. 

نادری تصریح کرد: این شهرستان از ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری و صنایع دستی برخوردار است و می‌طلبد همه دهیاران شهرداران به سمت ایجاد شغل و درآمدزایی حرکت کنند.وی اظهار کرد: دهیاران در زمینه مدیریت بحران آمادگی لازم داشته باشند و به افراد محروم روستاها توجه کنند. نادری خاطرنشان کرد: دهیاران مردم را به گازکشی منازل خود تشویق کنند، چون در زمستان پیش رو نفت سفید داده نمی‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید