• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64333
+
-

بالانشینی؛ هدف‌«شاهین» در لیگ برتر

میز خبر
بالانشینی؛ هدف‌«شاهین» در لیگ برتر

باشگاه شاهین بوشهر هدف‌گذاری کرده است که در لیگ پیش روی در جمع 7 تیم بالای جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

 به گزارش ایسنا، «خداکرم ایزدپناه» سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر، درباره شرایط باشگاه شاهین و روند آماده‌سازی این تیم برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: وضعیت شاهین بوشهر تقریباً خوب است. ما با «ویسی» لیگ برتر را پیش می‌بریم. تعدادی از بازیکنانی را هم که مد نظر داشتیم به خدمت گرفتیم و در اردوی بروجرد نیز چند بازیکن به ما اضافه می‌شوند. امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای استان هرمزگان باشیم.

او درباره نقل و انتقالات باشگاه افزود: ویسی بیشتر رویکردش به جوانان است. البته به دنبال چند بازیکن خوب و باتجربه در لیگ برتر هستیم. روز سه‌شنبه هم آقای ویسی به گرجستان رفت تا چند بازیکن مد نظرش را ببیند و در صورت تأیید به باشگاه بیاورد. ایزدپناه درباره مسائل مالی باشگاه خاطرنشان کرد: ما در فصل گذشته در لیگ یک تنها تیمی بودیم که توانستیم ۷۰ قرارداد را پرداخت کنیم. نمی‌شود گفت که اوضاع مالی فصل گذشته شاهین بد بوده است. وضعیت اقتصادی و مشکلات که همیشه وجود داشته است، اما ما توانستیم این کار را انجام دهیم. پروانه مالکیت باشگاه به نام شهرداری بوشهر است و بودجه آن هم در شورای اسلامی شهر تصویب می‌شود و بر اساس این بودجه، پول را به ما تزریق می‌کنند. شاید دیر و زود داشته باشد، اما این پول را به ما خواهند داد.

مدیر تیم باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره مجوز تیم‌داری شاهین خاطرنشان کرد: این مجوز نتیجه پیگیری مسئولانی همچون امام جمعه، استاندار، شهردار، نماینده مجلس و اعضای شورای شهر بوشهر است و موجب شد که شاهین شهرداری بوشهر بتواند در لیگ برتر تیم‌داری کند. منع قانون تیم‌داری از بودجه‌های دولتی ناشی می‌شود.

 شهرداری بودجه‌اش از درآمدهای داخلی خودش است و از آن طریق تیم‌داری می‌کند. او در پایان گفت: ما تیمی هستیم که از پایه و از لیگ دسته 2 شروع کردیم. در حال حاضر، اکثر تیم‌های پایه ما در لیگ برتر است. امسال سعی می‌کنیم در لیگ برتر در جمع ۷ تیم بالای لیگ برتر باشیم، نه این‌که به امید سقوط نکردن در لیگ برتر بازی کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید