• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 16 تیر 1398
کد مطلب : 64152
+
-

آخرین مهلت ثبت‌نام برای استخدام در آتش‌نشانی‌

خبر
آخرین مهلت ثبت‌نام برای استخدام در آتش‌نشانی‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌های کشور توسط جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف عملکرد قابل قبول و مثبتی از خود ارائه داده است.
«علی درویش‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا افزود: براساس مجوز سازمان امور استخدامی کشور به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و استانداری البرز، سهمیه جذب 180 نفر برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در استان دریافت شده که از این تعداد قرار است 92 نفر در پست آتش‌نشان و 88 نفر هم در پست راننده آتش‌نشان استخدام شوند.

وی با بیان این‌که کمیته برگزاری آزمون تاکنون نزدیک به 3 جلسه برای هماهنگی برگزاری این آزمون استخدامی در حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی برگزار کرده است گفت: در همین راستا سامانه ثبت‌نام آزمون توسط جهاد دانشگاهی فعال شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز ادامه داد: متقاضیان تا پایان چهارشنبه 19 تیرماه برای ثبت‌نام فرصت دارند و آزمون هم ساعت 9 صبح روز جمعه 18 مردادماه در دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

درویش‌پور با بیان این‌که در این مدت اخبار مربوط به استخدام آتش‌نشان در استان از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسیده است، اعلام کرد: در این چند روز باقیمانده، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جهاد دانشگاهی برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کنند و انتظار می‌رود آمار ثبت‌نامی افزایش داشته باشد.
این مسئول در ادامه عملکرد جهاد دانشگاهی را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف و در کشور عملکرد مثبتی داشته و امیدواریم این آزمون استخدامی هم توسط جهاد دانشگاهی به بهترین شکل و در فضایی عادلانه، سالم و رقابتی برگزار شود تا افرادی مستعد و توانمند جذب شوند، چون بحث ایمنی یکی از اصلی‌ترین کارهای مدیریت شهری است که رسالت آن بر عهده آتش‌نشانی است.

وی تأکید کرد: مراحل این آزمون استخدامی از ابتدا تا پایان با حساسیت دنبال خواهد شد و با توجه به همراهی خوب جهاد دانشگاهی تردیدی نیست که این آزمون به‌خوبی برگزار می‌شود.
گفتنی است متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آتش‌نشانی می‌توانند با مراجعه به سامانه جهاد دانشگاهی برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت‌نام در آزمون کتبی اقدام کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید