• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 16 تیر 1398
کد مطلب : 64097
+
-

پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر به متقاضیان 75 طرح

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۲۷۸ هزار و ۶۸۸ میلیون ریال تسهیلات اشتغال فراگیر از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در استان پرداخت شده است. «محمد تقی آبایی» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: این تسهیلات به ۷۵ طرح متقاضی در استان مرکزی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر به این واحدها در مجموع ۳۱۲ شغل جدید در استان مرکزی به همراه دارد. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: 1886 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر در قالب ۱۶۲ طرح از ابتدای این طرح تاکنون به بانک‌های عامل استان ارسال شده است. آبایی گفت: پرداخت این تسهیلات به متقاضیان 2142 شغل جدید در استان مرکزی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: ۳۰۱ هزار و ۶۲۸ میلیون ریال تسهیلات اشتغال فراگیر در قالب ۸۱ طرح در بانک‌های عامل استان مرکزی مصوب شده است که پرداخت این منابع مالی به متقاضیان ۳۵۷ شغل جدید در استان فراهم می‌کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۳۲۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۷۸ هزار و ۶۸۸ میلیون ریال در بانک‌های عامل استان در مرحله انعقاد قرارداد قرار دارد که پرداخت این تسهیلات ۳۲۰ شغل جدید در استان به همراه دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید