• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 16 تیر 1398
کد مطلب : 64072
+
-

همایش بزرگ دختران آفتاب در قم

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به برگزاری همایش بزرگ دختران آفتاب گفت: این همایش با موضوع عفاف و حجاب و آشنایی با شخصیت حضرت معصومه(س) امروز (۱۶ تیر) ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن همایش‌های غدیر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: اسکان رایگان اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در دهه کرامت در استان قم انجام می‌شود و اسکان ویژه کانون‌ها با هزینه اندک در مشهد مقدس برنامه‌ریزی شده است. وی افزود: طرح نذر شادی با محوریت حمایت از مردم مناطق محروم و سیل‌زده در دهه کرامت در حال اجراست تا مردم برای کمک به آنان تشویق شوند و برای حمایت از مردم محروم کشور نقشی داشته باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: توزیع بسته‌های فرهنگی اوقات فراغت، تجلیل از دختران نمونه در مساجد، برپایی ایستگاه صلواتی کریمه و برگزاری مسابقه آذین‌بندی مساجد محله‌ها از دیگر برنامه‌های این دهه است.
روحانی بیان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دهه کرامت ویژه کودکان و نوجوانان، اعزام گروه سرود و تئاتر به مساجد، مسابقه ورزشی در 8 رشته و مسابقه کتابخوانی با موضوع مهربانی و عطوفت در خانواده  از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم اضافه کرد: 900 نفر از بانوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم در این همایش حضور پیدا می‌کنند و پس از برگزاری همایش به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) می‌روند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید