• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63943
+
-

مسکن مهر دیلم؛ یک گام تا پایان

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن کشور با اشاره به ساخت ۸۰۰‌هزار مسکن مهر در بیش از ۴۰۰ شهر گفت: واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر بنیاد مسکن دارای پیشرفت ۹۸ درصدی است. 

به گزارش مهر «محمد سفیدیان» در نشست با مسئولان دیلم اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر در بیش از ۴۰۰ شهر ساخته شده که تعداد زیادی تکمیل شده و مابقی نیز پیشرفت ۹۸ درصدی دارد.
وی افزود: استان بوشهر در بین شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کشور از حیث عملکرد با مشارکت مردم و دستگاه‌های مربوطه و مدیریت بنیاد مسکن وضعیت بهتری داشته است.

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: استان بوشهر در سال ۹۳ از حیث افتتاح و تحویل واحدها در سطح کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. وی ادامه داد: تنها پروژه تکمیل نشده در استان بوشهر مربوط به شهرستان دیلم است که به دلیل عدم همکاری‌ها و کم‌کاری‌ها معطل مانده است. انتظار داریم بانک عامل و مسئولان مربوطه برای حل مشکلات و فعال کردن این پروژه اقدامات مهمی صورت دهند.

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن کشور تصریح کرد: در این پروژه بنیاد مسکن استان بوشهر هیچ نقشی در کم‌کاری‌های صورت گرفته که باعث رکود آن شده، ندارد. وی خاطرنشان کرد: اکنون با درخواست فرماندار شهرستان دیلم بنیاد مسکن استان بوشهر پای کار می‌آید تا با همکاری سایر مسئولان مربوطه این پروژه تکمیل و به مردم تحویل داده شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید