• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63775
+
-

ساخت پارکینگ طبقاتی؛ اولویت بوشهر

ساخت پارکینگ طبقاتی؛ اولویت بوشهر

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: احداث پارکینگ طبقاتی از مطالبه‌های جدی مردم این شهر است که باید برای احداث آن اهتمام جدی صورت گیرد. 

به گزارش ایرنا، «ندا عبدالله‌زاده» افزود: با توجه به این‌که در بودجه سال ۹۸ اعتبار ایجاد پارکینگ در زمین دریابگرد (مرکز شهر) مصوب شده است، شهرداری باید عملیات اجرایی پارکینگ را در زمین متعلق به خود پیاده کند.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به این‌که عملیات احداث تقاطع دوم شهر بوشهر آغاز شده است، انتظار می‌رود در عملیات عمرانی این پروژه دقت شود که شهروندان با مشکلات کمتری مواجه شوند. همچنین انتظار می‌رود وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری مثل چرخ‌فلک و فانوس هرچه سریع‌تر مشخص شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مقصران پروژه‌های مشکل‌دار بوشهر از جمله چرخ‌فلک، فانوس دریایی و سنگ‌فرش میدان آزادی که بر اساس گزارش مشاور ضعف ناظران آن محرز است، باید به مراجع قضایی و دستگاه‌های نظارتی معرفی شوند.

 «روح‌الله نصرتی» افزود: تقاطع غیرهمسطح بوشهر نیز که با چندین قرارداد غیر از قرارداد اولیه به بهره‌برداری رسیده، هر روز یک مساله دارد که این موضوع به هیچ وجه زیبنده شهروندان بوشهری نیست. دیگر عضو شورای شهر بوشهر نیز گفت: سن مصرف سیگار و دخانیات در بوشهر پایین آمده که یکی از دلایل آن نبود فضاهای تفریحی و سرگرمی در شهر است. «طاهره شمشیری» بیان کرد: شهرداری باید برای این موضوع همت و برنامه داشته باشد، زیرا در نبود شهروند سالم، روگذر و جاده به‌تنهایی باعث توسعه شهر نمی‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید