• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63880
+
-

سهرابیان: امسال حداقل یک جام می‌خواهیم

آقا پژمان بزرگ تیم بود امیدوارم بماند

آقا پژمان بزرگ تیم بود امیدوارم بماند

آرمین سهرابیان، مدافع جوان تیم استقلال تهران، در یکی دو فصل گذشته بارها در ترکیب اصلی استقلال بازی کرده و حتی در زمان کارلوس کی‌روش به تیم ملی هم دعوت شده است. او امسال هم در جمع آبی‌های پایتخت خواهد بود. به بهانه آغاز تمرینات زیرنظر استراماچونی ایتالیایی با سهرابیان گفت‌وگو کرده‌ایم. 
 تمرینات تیم با سرمربی جدید شروع شده و تو امسال هم با استقلال هستی.
بله. من قرارداد داشتم و باید می‌ماندم. تمرینات هم چند روزی است که زیرنظر سرمربی جدید برگزار می‌شود. آقای استراماچونی خیلی خوب در حال کار کردن روی تیم است تا بتوانیم با قدرت لیگ را شروع کنیم. خوشبختانه بچه‌ها هم خیلی با انگیزه هستند و با دو برابر توان کار می‌کنند. تمرینات هم صبح و بعداز ظهر پرفشار پیگیری می‌شود.
 در صحبت با چند بازیکن تیم اکثرا ویژه‌ترین خصوصیت اخلاقی استراماچونی را جدی بودن او در تمرینات می‌دانستند.
بله؛ دقیقا همینطور است. در کنار اینکه اخلاق خوبی دارد اما در جلسات به‌طور جدی امور مربوط به تمرین را پیش می‌برد. خیلی دقیق سعی می‌کند بخش‌های مختلف تمرین درست و صحیح انجام شود. ما هم خیلی چیزها از او یاد می‌گیریم. تجربیات ارزشمند و نکات آموزنده‌ای است.
 شرایط خودت با آغاز تمرینات چطور بود؟
خدا را شکر من با آمادگی خوبی تمرین می‌کنم. تمرینات گروهی هم همیشه شرایط خاص خودش را دارد من سعی کردم در تمرینات گروهی که بیشتر بدنسازی است آنچه را که مربیان می‌گویند به دقت انجام دهم.
 در حاشیه تمرینات برخی هواداران از بازیکنان می‌خواستند هر طور شده امسال عنوان قهرمانی را به‌دست بیاورند حتما تو هم این حرف آنها را شنیدی؟ 
بله من هم معتقدم استقلال حتما امسال حداقل یک جام باید به‌دست بیاورد. البته ما برای قهرمانی در هر 3 جام (لیگ برتر، حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) می‌جنگیم. به هرحال استقلال تیم بزرگی است و هواداران بی‌شمارش مطمئنا از ما قهرمانی می‌خواهند. طی سال‌های گذشته همواره جزو مدعیان بودیم اما به دلایلی نتوانستیم به آن برسیم ولی امسال باید به حق‌مان برسیم.
 ندر خط دفاعی هم به‌نظر پژمان منتظری را باید جزو بازیکنان جدا شده بدانیم.
آقا پژمان بزرگ تیم بود. همه بازیکنان خوشحال بودند که کنار او بازی می‌کنند. برای خودم بازی در کنارش افتخار بود. امیدوارم برگردد. یکی از دوستان خوب و صمیمی من بود و خیلی چیزها از او یاد گرفتم. هنوز باور نکرده‌ام که از تیم جدا شده و ان‌شاءالله شرایطی مهیا شود که بماند.
 نظرت در مورد بازیکنان جدید استقلال مانند میلاد باقری، دشتی، ریگی و... چیست؟
بازیکنان جوان و خوبی هستند. در تیم‌های قبلی خود جزو بهترین‌ها بودند. امیدوارم به استقلال هم کمک کنند.
 به‌عنوان یکی از بازیکنان خط دفاعی آیا به فکر ثبت رکورد کلین شیت هستید؟
بله هم بازیکنان خط دفاعی هم حسینی به‌عنوان یک دروازه‌بان شش دانگ درصدد هستیم که دوباره آمار کمترین گل خورده را از خود به جا بگذاریم. کار سختی است اما ما می‌توانیم به این مهم برسیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید