• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63871
+
-

دستگیری قاتل مسلح فراری در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 4 ساعت خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ «محسن تقی‌زاده» اظهار کرد: در پایان هفته گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل و همچنین مجروح شدن فردی دیگر در یکی از مناطق آبادان، بلافاصله دستور لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل به عوامل انتظامی این شهرستان ابلاغ شد.

وی گفت: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد که قاتل پس از درگیری با فردی با هویت «م. ن» 21 ساله، وی را با سلاح شکاری به قتل رسانده است. سرهنگ تقی‌زاده ادامه داد: قاتل برای متواری شدن سوار یک دستگاه سمند شده بود که راننده خودرو پس از این‌که متوجه شد سرنشین مسلح است، وی را به سمت کلانتری 13 کشاند.

وی گفت: قاتل به محض این‌که متوجه نیت راننده شد، به سمت وی شلیک کرد که راننده مجروح شد. سپس با سرقت مسلحانه یک خودروی پراید از محل متواری شد. فرمانده انتظامی آبادان افزود: اما ماموران پلیس آبادان در کمتر از 4 ساعت قاتل 26 ساله با هویت «ح – ح» را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان این‌که در بازرسی از مخفیگاه متهم خودروی پراید سرقتی و سلاح به کار رفته در قتل کشف شدند، گفت: متهم در تحقیقات پلیس، ضمن اعتراف به بزه انتسابی، انگیزه خود را از قتل اختلافات ‌شخصی عنوان کرد. به گفته سرهنگ تقی‌زاده، متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید