• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63784
+
-

افزایش سرانه ورزشی در فردیس

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: سرانه ورزشی این شهرستان از ۴ سانتیمتر‌ مربع به ۶ سانتیمتر‌ مربع افزایش یافت.
«داود عزیزی» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۲۲ سالن ورزشی توسط بخش خصوصی در سال جاری راه‌اندازی شده است.
وی اظهار کرد: تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته این شهرستان از ۱۸ هزار نفر به ۲۲ هزار نفر رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس به پروژه‌های در حال تکمیل این شهرستان اشاره کرد و گفت: سالن طبقاتی و استخر وحدت رو به اتمام است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان این‌که خانه جوان فردیس ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: برای ساخت خانه جوان در فردیس ۱۸ میلیارد ریال بودجه تخصیص یافت.
عزیزی به برنامه‌های این اداره برای اوقات فراغت جوانان این شهرستان اشاره و عنوان کرد: اداره ورزش در قالب برنامه‌های تابستان طبق تقویم از هیات‌های ورزشی هر رشته ورزشی خواسته که به فراخور مخاطب خود برای جوانان برنامه‌هایی داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: برای رفاه حال جوانان و غنی‌سازی اوقات فراغت در فصل تابستان با سالن‌های ورزشی دولتی هماهنگ شده که از صبح تا ظهر سالن ورزشی را به صورت نیم‌بها در اختیار جوانان قرار دهند.
عزیزی با اشاره به این‌که ۳۸ هیات ورزشی و ۱۶ سازمان مردم‌نهاد در فردیس فعالیت می‌کنند، افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس در استان البرز برتر شناخته شده است.
وی گفت: طبق ارزیابی سازمان ملی جوانان و با برگزاری نشست‌ها برای جوانان، احداث خانه جوان، نشست‌های جوانان با مسئولان شهری و سازمان‌های مردم‌نهاد در این شهرستان فعال شدند و اقداماتی مانند امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده شمال کشور انجام دادند و این اداره توانست اداره برتر استان شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید