• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63762
+
-

طرح هادی در 7 روستای جم اجرا می‌شود

در استان
طرح هادی در 7 روستای جم اجرا می‌شود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جم گفت: با توجه به ضرورت رسیدگی به مناطق محروم، طرح هادی در 7 روستای شهرستان جم اجرا شد. 

به گزارش ایسنا، «غلامرضا بهمنی» عنوان کرد: مهم‌ترین رسالت بنیاد مسکن ایجاد شرایط مطلوب زندگی برای روستاییان است، به نحوی که مردم احساس خوبی از زندگی در روستا داشته باشند. 
وی افزود: این شرایط مطلوب است که می‌تواند سبب ماندگاری روستانشینان در روستا شود و تا حدودی معضل حاشیه‌نشینی را کنترل کند. 

رئیس بنیاد مسکن شهرستان جم تاکید کرد: از آنجا که اجرای طرح هادی و رسیدگی به مناطق محروم مهم‌ترین رسالت بنیاد مسکن است، طرح هادی در 7 روستای شهرستان جم شامل روستاهای بوشتو، هنگدان، تنگمان، قائدی، گندمزار، کرکوک و دره‌بان اجرا شد. 

بهمنی ادامه داد: در هر روستا 5 هزار متر‌ مربع پیاده‌روسازی و آسفالت با اعتبار یک میلیارد و 750 میلیون تومان انجام شده است. وی خاطرنشان کرد: نقشه‌های تفکیکی 20 روستای شهرستان برای سنددار کردن اماکن روستایی تهیه شده و در دستور کار قرار گرفته است.

 رئیس بنیاد مسکن شهرستان جم تصریح کرد: همچنین طی یک سال اخیر، در 19 روستای شهرستان جم طرح هادی بازنگری و حدود 120 فقره تسهیلات طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی برای هر واحد به مبلغ 25 میلیون تومان پرداخت شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید