• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63746
+
-

تکمیل برج‌های دوقلوی شهرکرد، نیازمند اعتبار

شهردار شهرکرد گفت: برای تکمیل پروژه برج‌های دوقلوی این شهر حداقل ۴هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است. به گزارش ایرنا، «نورالله غلامیان دهکردی» در نشست با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری  تاکید کرد: پروژه برج‌های دوقلوی شهرداری شهرکرد هم‌اینک ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی افزود: این درحالی است که برآورد اولیه برای اجرای این پروژه در سال ۸۹ یکهزار میلیارد ریال بود.غلامیان دهکردی تصریح کرد: در آغاز عملیات اجرایی پروژه برج‌های دوقلوی شهرکرد ۴۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت فروخته شد. وی یادآور شد: ادامه، تکمیل و بهره‌برداری این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری شهرکرد امکان‌پذیر نیست.

شهردار شهرکرد اظهار کرد: تنها راه تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از پروژه برج‌های دوقلو مشارکت بخش خصوصی و یا فروش این پروژه است. وی گفت: البته در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بازآفرینی شهری قرار شد پروژه برج‌های دوقلوی شهرداری شهرکرد با زمین‌های دولتی مورد نظر این سازمان در شهرکرد معامله و تهاتر شود. غلامیان دهکردی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بودجه شهرداری شهرکرد در سال جاری یکهزار و ۶۸۰ میلیارد ریال است که از این مبلغ ۶۲ درصد برای هزینه‌های عمرانی و ۳۸ درصد در بخش جاری و خدمات شهری هزینه می‌شود. شهردار تصریح کرد: امسال برای ادامه پروژه کمربندی شرق و شمال شهرکرد ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص یافت.

وی یادآور شد: بهشت رحمت شهرکرد (آرامستان جدید) در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار با تامین نیاز ۵۰ سال مرکز چهارمحال و بختیاری پس از سال‌ها انتظار به بهره‌برداری رسید.غلامیان دهکردی اظهار کرد: البته اشکالاتی در این پروژه وجود دارد که در بازدیدهای گروهی مشخص و برای رفع آن اقدام می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید