• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63730
+
-

4خبر خوش استاندار برای مردم طالقان

استاندار: تکمیل پروژه راه هشتگرد 0 طالقان، ساخت بیمارستان، توسعه گردشگری و ایجاد شهرک آب در طالقان از برنامه های ویژه برای آبادانی این شهرستان است

استاندار البرز با بیان این‌که برای تسریع در تکمیل پروژه راه هشتگرد- طالقان در بازدیدهای صورت‌گرفته و رایزنی با مسئولان ملی ذی‌ربط موفق به جذب اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی شدیم، گفت: شورای عالی امنیت ملی با توسعه گردشگری در طالقان موافقت کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری البرز «عزیزالله شهبازی» اظهار کرد: پروژه راه هشتگرد طالقان مدت‌ زمان زیادی است که مورد مطالبه مردم است. وی ادامه داد: این مسیر علاوه بر این‌که زمان سفر را تا حدود یک ساعت کاهش می‌دهد، به دلیل جاذبه‌های طبیعی عامل مهمی برای حضور گردشگران به ‌شمار می‌رود. شهبازی با بیان این‌که با توجه به شرایط فعلی کشور و کاهش درآمدهای نفتی جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های استانی بسیار سخت است گفت: با ارائه گزارش‌های دقیق و پیگیری‌های جدی موفق به جذب 20 میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در تکمیل راه هشتگرد- طالقان شدیم.

وی افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای عمران و آبادانی طالقان به‌عنوان بستر مهمی در راستای توسعه گردشگری البرز در دستور کار داریم که اخذ موافقت برای ایجاد بیمارستان 28 تختخوابی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از اهم این امور است.
استاندار البرز اضافه کرد: در رایزنی با شورای عالی امنیت ملی نیز موفق شدیم پس از سال‌ها، تفویض اختیار در راستای تصمیم‌گیری برای توسعه گردشگری طالقان را برای البرز دریافت کنیم.
وی گفت: ایجاد شهرک آب نیز در طالقان از دیگر اقدامات مهمی است که به‌زودی جانمایی آن انجام می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید