• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63574
+
-

با مردم

با مردم








طرح ملی مبارزه با دخانیات را اجرا کنند

از آنجایی که دخانیات منشأ انواع بیماری‌های مزمن است، به‌نظر می‌رسد مبارزه با این مشکل نیاز به طرحی همگانی مثل طرح ملی فشارخون یا ریشه‌کنی فلج‌اطفال دارد تا سیگاری‌ها رایگان و به‌طور صحیح مداوا شوند.
راستی از تهران

شماره‌های قرآن گویا و ساعت گویا غیرفعال شده‌اند
شماره‌هایی که قبلا برای قرآن و ساعت به‌صورت گویا و رایگان در اختیار عموم بودند، ‌مدتی است پولی شده و اخیرا در شهرستان‌ها به‌طور کلی غیرفعال شده‌اند.
عباس توکلی شهمیرزادی از قائمشهر
 
سیستم نظارت بر معاملات مسکن چه شد؟
فصل نقل و انتقالات به نیمه رسید و سیستم نظارت بر معاملات مسکن که مسئولان مدام وعده آن را دادند، عملی نشد و بار گران کرایه‌خانه‌ها بر دوش مستأجران است و کسی برای سبک کردن آن تلاش نمی‌کند.
جدیدی از مشهد

برخورد بد با ارباب رجوع
برخی پرسنل فکر می‌کنند مشکلات زندگی فقط گریبان آنها را گرفته و ارباب رجوعی که به آنها مراجعه می‌کند اعصاب پولادی دارد. سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی یادشان نرود که اگر اربابان رجوع نباشند، اصولا سازمان‌های آنها دایر نخواهند بود و آنها هستند تا گره از کار مردم باز کنند.
مصطفوی از اراک

خیابان الغدیر مملو از چاله و دست‌انداز است
خیابان الغدیر واقع در ضلع شمالی دانشگاه علم و صنعت کلی خرابی و چاله دارد. از شهرداری منطقه ۴ تقاضا داریم به این خیابان نگاهی بیندازد.
ابراهیمی، یکی از ساکنان محل

ترافیک طاقت‌فرسا در بوستان 14 باغستان غرب
خیابان بوستان 14واقع در ورودی باغستان غربی کرج دارای ترافیک سنگین و طاقت‌فرسایی است که درصورت احداث پل ورودی و خروجی جدید مشکل آن برطرف خواهد شد. باغستان غربی با یک رودخانه فصلی از سایر مناطق کرج جدا شده و این خیابان نقطه اتصال آن به سایر نقاط شهر است.
خوشنام از کرج

حقوق 2میلیون تومانی چه شد؟
وزیر کار در برنامه زنده تلویزیون گفتند با افزایش حق مسکن و عائله‌مندی و... به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که بازنشسته تأمین‌اجتماعی با30سال سابقه، دریافتی ماهانه‌اش از 2میلیون تومان کمتر نباشد. من دقیقا با همین شرایط به علاوه همسر و 3 فرزند تحت تکفل و هر 3بیکار دریافتی یک میلیون و 600هزار تومانی دارم.
امیدی از تهران

خیابان‌های بومهن آسفالت مناسب ندارند
اغلب خیابان‌های بومهن فاقد آسفالت مناسب هستند. درصورت امکان مسئولان رسیدگی کنند.
رضانژاد از بومهن

چند شهرک صنعتی که فقط تابلو دارند
در شهرستان کبودرآهنگ که بزرگ‌ترین شهرستان بعد از مرکز استان است، شهرک‌های صنعتی اورقین، شیرین سو و چند شهرک دیگر فقط در حد نصب تابلو پیشرفت کرده‌اند درحالی‌که در هر خانه این شهر حداقل یک بیکار است.
سالاری از کبودرآهنگ

قرارداد خرید خودرویم 3ساله شد
شرکت سایپا حدود 3سال پیش با من قراردادی بسته که طبق آن ملزم بود پس از یک‌سال خودرویم را به من تحویل بدهد ولی تا این لحظه به تعهد خود عمل نکرده است.
حامی از تهران

حق کمیسیون سنگین بنگاه‌های معاملات املاک
اجرت نوشتن یک قولنامه ساده حداکثر بین ۵۰ تا ۱۰هزارتومان است، چرا باید میلیون‌ها تومان از طرفین به اجبار اخذ شود؟
بیات از قزوین

این خبر را به اشتراک بگذارید