• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63523
+
-

آمادگی ۳۷۲ پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت ‌

خبر
آمادگی ۳۷۲ پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت ‌

 معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه از آمادگی ۳۷۲ پایگاه آموزش و پرورش برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان این استان در فصل تابستان خبر داد. به گزارش ایسنا «سید مجتبی موسوی» با بیان این‌که تابستان امسال ۳۷۲ پایگاه اوقات فراغت از سوی آموزش و پرورش برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان آماده شده، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۴۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان در برنامه‌های اوقات فراغتی در نظر گرفته شده در این پایگاه‌ها شرکت کنند. 

وی با بیان این‌که سال گذشته هم همین تعداد پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از سوی آموزش و پرورش فعال شده بود، افزود: سال گذشته ۴۲ هزار و ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان در برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش حضور داشتند.

این مسئول با بیان این‌که پایگاه‌های اوقات فراغت برپا شده از سوی آموزش و پرورش از اول تیرماه تا پایان شهریور برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه دارند، افزود: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان در مدارس و کانون‌ها شامل برنامه‌های علمی، ادبی، فرهنگی، ورزشی و... خواهد بود.  وی با اشاره به مهارت‌محور بودن برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای فصل تابستان دانش‌آموزان در مدارس تصریح کرد: تلاش شده در این کلاس‌ها به مهارت‌‌هایی پرداخته شود که در طول سال فرصت آموزش آنها وجود ندارد.

موسوی تصریح کرد: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش در فصل تابستان با اولویت کارگاه‌های مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان برپا خواهد شد. معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان، از خانواده‌ها خواست در برنامه‌‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به علاقه‌مندی آنها توجه داشته باشند. 
وی از مهارت‌آموزی به عنوان نیاز جامعه امروز یاد کرد و افزود: تلاش شده کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان در فصل تابستان با تاکید بر مهارت‌آموزی باشد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید