• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63518
+
-

اعزام 4 تیم از کرمانشاه به مسابقات والیبال ساحلی ‌

مسئول کمیته والیبال ساحلی استان کرمانشاه گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در کمیته والیبال ساحلی استان انجام شده، تیم‌های پایه خود را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌کنیم. به گزارش ایسنا «رضا رستمی» در این باره اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان کرمانشاه که زیر نظر کادر فنی تیم‌های استان انجام شد، افراد منتخب به اردوی ساحلی تیم‌های پایه استان دعوت شدند. 

وی گفت: پس از جلسه کمیته فنی و با توجه به ظرفیت بالای این رشته ورزشی نوپا در کرمانشاه، در راستای رشد والیبال ساحلی و حضور پرقدرت در المپیاد استعدادهای برتر تصمیم گرفته شد 2 تیم در رده سنی نونهالان و 2 تیم در رده سنی نوجوانان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شوند. 

مسئول کمیته والیبال ساحلی کرمانشاه با بیان این‌که هدف و برنامه کمیته والیبال ساحلی رشد و توسعه این رشته ورزشی المپیکی در استان است، اعلام کرد: قطعا در سال‌های نخست انتظار نتیجه نداریم، اما پیشرفت برای ما بسیار مهم است.  وی با اشاره به مقام پنجمی تیم کرمانشاه در المپیاد استعدادهای برتر سال گذشته افزود: در حال شناسایی و جذب بازیکنان مستعد در استان هستیم و برای تحقق این هدف مربیان فعال خود را به دوره‌های آموزشی اعزام می‌کنیم. 

رستمی همچنین با اشاره به حمایت‌های خوب مسئولان ورزش استان از این رشته گفت: هیات والیبال استان قدم‌های موثری برای رشد این رشته ورزشی برداشته است. هیات والیبال شهرستان نیز برای اعزام این 4 تیم حمایت‌های مالی خوبی را انجام داده و در نتیجه همین حمایت‌ها و با کمک مربیان والیبال ساحلی استان، تیم‌های خوبی آماده اعزام به مسابقات هستند. وی در ادامه افزود: با توجه به بازدیدی که از تیم‌های والیبال ساحلی شهرستان گنبد داشتیم، با هدف کسب دانش بیشتر والیبال ساحلی از ورزشکاران و مربیان این شهرستان دعوت کردیم و به‌زودی شاهد برپایی اردوی تیم این شهر در کرمانشاه خواهیم بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید