• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63412
+
-

صف‌آرایی 4 جودوکار همدان برای مسابقات جهانی و آسیایی

4 ورزشکار باسابقه و قهرمان رشته کاتای جودو همدان برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی و آسیایی به اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی دعوت شدند. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان همدان در این باره به ایرنا گفت: اردوی تیم ‌ملی کاتا روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه با حضور ۳۰ کاتارو در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود. عباس قهرمانی بیان کرد: محمدحسن نجفی، علیرضا کریمی‌ناصر، حمیدرضا کریمی‌ناصر و فتح‌الله فریدی‌وثوق از همدان به این اردو دعوت شده‌اند. 

وی توضیح داد: هر 4 جودوکار شهرستان بهار سابقه کسب مدال‌های رنگارنگ جهانی و آسیایی را دارند و جزو بهترین‌های کشور به شمار می‌روند. معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان همدان افزود: کاتاروهای ایران با هدایت حسین زند برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی آماده می‌شوند. 

قهرمانی یادآور شد: این جودوکاران در مسابقات قبلی آسیایی و جهانی عضو ثابت تیم ‌ملی بودند و صاحب مدال نیز شدند. وی گفت: فتح‌الله فریدی‌وثوق و حمیدرضا کریمی‌ناصر در ماده «ناگه نو کاتا» و محمدحسن نجفی و علیرضا کریمی‌ناصر در ماده «گوشین جوتسو» در اردوی تیم ‌ملی کاتا جودو کشورمان حضور می‌یابند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید