• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 11 تیر 1398
کد مطلب : 63160
+
-

بازسازی جاده‌های روستایی مینودشت و گالیکش؛ نیازمند اعتبار

رئیس اداره حمل‌و‌نقل جاده‌ای مینودشت و گالیکش گفت: تعمیر و بازسازی جاده‌های روستایی این 2شهرستان که به علت سیل و رانش زمین در روزهای آغازین امسال دچار آسیب شدند، در انتظار تخصیص اعتبارات ملی است.

«رمضانعلی میرزایی» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: به علت بارش شدید باران، جاری شدن سیل و نیز رانش در برخی جاده‌های روستایی مینودشت و گالیکش، حدود ۵۰ درصد از ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی این 2 شهرستان دچار تخریب و خسارت شد.

وی اضافه کرد: مطابق برآورد کارشناسان، خسارت وارد شده به جاده‌های روستایی مینودشت و گالیکش در مجموع ۱۲۰۰ میلیارد ریال بود که از این میزان ۸۰۰ میلیارد ریال مربوط به مینودشت است.

میرزایی گفت: اگرچه با اقدامات انجام شده تردد در جاده‌های کوهستانی مینودشت و گالیکش در حال انجام است، اما نگهداری از نقاط آسیب‌دیده به سختی انجام می‌شود و نیاز است با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، تعمیر و بازسازی اصولی جاده‌های آسیب‌دیده به سرعت انجام شود.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبارات ملی به منظور تعمیر و بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده انجام شده و مطابق وعده مسئولان در آینده نزدیک بخشی از اعتبارات مورد نیاز تخصیص می‌یابد.

این خبر را به اشتراک بگذارید