• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
سه شنبه 11 تیر 1398
کد مطلب : 63065
+
-

جوان‌گرایی «گل‌ریحان» در فصل جدید لیگ فوتبال

گوشه و کنار
جوان‌گرایی «گل‌ریحان» در فصل جدید لیگ فوتبال

سرمربی جدید تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: این تیم در ابتدای سال گذشته هزینه‌های بسیاری کرد و در طول فصل تغییراتی داشت، اما امسال قرار است جوان‌گرایی کنیم و همچنین هزینه‌ها سنجیده‌تر صرف شود.
به گزارش فارس «محمد نصرتی» درباره حضور روی نیمکت این تیم گفت: مسئولان باشگاه گل ریحان به من اعتماد کردند و امیدوارم به‌خوبی جواب اعتمادشان را بدهم. 
وی افزود: برنامه‌‌ریزی ما برای صعود به لیگ برتر است و هدفمان این است. گل ریحان هم سال قبل در آستانه صعود به لیگ برتر بود که این اتفاق متاسفانه رخ نداد.

نصرتی ادامه داد: ما کمیته فنی تشکیل داده‌ایم و قرار است هر اتفاقی که رخ می‌دهد از مسیر این کمیته کنترل شود. در ۲ -۳ روز آینده تست‌هایی از بازیکنان البرزی می‌گیریم تا بهترین‌ها را جذب کنیم و سپس تمرینات را به طور رسمی آغاز می‌کنیم. با چند بازیکن هم صحبت‌هایی کرده‌ایم و درصدد جذب آنها هستیم تا تیم خوبی را برای فصل آینده لیگ آزادگان آماده کنیم.
پیشکسوت تیم‌ ملی فوتبال ایران درباره حضورش در تیم‌ ملی و دستیاری مارک ویلموتس گفت: حضورم در تیم‌ ملی منتفی شده است. صحبت‌های اولیه شد و دوست داشتم دستیار ویلموتس شوم و در تیم ‌ملی مانند دوران بازیگری فعالیت کنم که این اتفاق رخ نداد. همیشه دوست داشتم در هر جایی که باشم، به تیم ‌ملی کمک کنم. امیدوارم تجربیاتم را بیشتر کنم و این اتفاق در آینده رخ دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید