• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 63008
+
-

شبکه فن‌بازار در قم توسعه می‌یابد

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: شبکه فن‌بازار در استان‌های قم و لرستان برای اجرای رویکردهای فنی و علمی در بخش صنعت سال ۹۸ توسعه می‌یابد. «اصغر مصاحب» در حاشیه دوازدهمین نشست فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی کشور در استان سمنان در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: رویکرد سازمان صنایع کوچک توسعه و نفوذ فناوری در بنگاه‌های کوچک و متوسط است.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های ایجاد شده در شهرک‌های فناوری، مراکز خدمات فناوری و همکاری با پارک فناوری پردیس در ایجاد فن‌بازارهای منطقه‌ای از جمله اقدام‌های انجام شده در پیوند صنعت با رویکردهای پژوهشی در کشور در سال‌های گذشته است. مصاحب اضافه کرد: توسعه شبکه فن‌بازار در استان‌های لرستان و قم در دستور کار قرار دارد و ۴۹ رویداد استارت‌آپی در سال ۹۷ با همکاری سازمان صنایع کوچک در کشور برگزار شد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بیان کرد: شناسایی بیش از ۲۳۰ نیاز فناورانه بنگاه‌های کوچک و متوسط در سال ۹۷ و تلاش کارگزاران و مشاوران در شناسایی نیازها و گلوگاه‌های فناوری از جمله اقدام‌ها برای پیوند صنعت و رویکردهای علمی در کشور است. سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از سال ۱۳۹۲ از طریق شرکت‌های تابعه خود با همکاری پارک فناوری پردیس مسئولیت ۱۳ فن‌بازار منطقه‌ای در ۱۳ استان کشور را برعهده دارد. در نشست 2 روزه و سراسری فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی کشور در استان سمنان، جمعی از صاحبنظران راهکارهای رونق تولیدهای فناورانه را بررسی کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید