• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62756
+
-

اختلاف خانوادگی؛ موضوع بیشترین پرونده‌های ورودی به دادگستری میناب

رئیس دادگستری میناب گفت: بیشترین پرونده‌های ورودی به دادگستری این شهرستان را اختلاف خانوادگی تشکیل می‌دهد.

به گزارش فارس «حسن نیک‌طبع» وظیفه اجرای عدالت و تأمین آن را مهم‌ترین وظیفه دستگاه قضایی دانست و گفت: مجموعه دادگستری شهرستان میناب در این خصوص عملکرد مطلوبی داشته‌اند. 

وی با تاکید بر مبارزه با مفسدان و برقراری امنیت، گفت: در حوزه برخورد با مخلان امنیت و آسایش عمومی، طی بررسی شاخص‌های امنیت در سال ٩٧ شهرستان میناب رتبه اول را کسب کرده است. 

رئیس دادگستری میناب، هفته قوه قضائیه را فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات کارکنان و قضات دادگستری دانست و گفت: کارکنان مجموعه قضایی میناب با تلاش شبانه‌روزی برای تحقق عدالت اجتماعی، به طور شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند. 

نیک‌طبع با اشاره به مواد مخدر و مشروبات الکلی گفت: در 3 ماهه نخست امسال قریب به ٤ تن و ٦١٨ کیلوگرم انواع مواد مخدر و 1١٢٠ قوطی مشروبات الکلی کشف و ضبط شده است. 

وی افزود: در ٣ ماهه نخست امسال ٦٢ هزار و ٤٠٥ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز نیز کشف شده که کارگاه‌های ساخت آن در منازل شخصی بوده است که با فروشندگان آن‌ها به شدت برخورد خواهد شد. 

رئیس دادگستری میناب بیشترین پرونده‌های ورودی به دادگستری این شهرستان را اختلاف خانوادگی عنوان کرد و گفت: اختلاف خانوادگی، بیشترین حجم پرونده‌های ورودی به دادگستری میناب، حدود ٦هزار پرونده را شامل می‌شود که این موضوع نگران‌کننده است. 

وی تعداد پرونده‌های ورودی طی یک سال اخیر به دادگستری شهرستان میناب را ٤٥هزار و ٥٠٠ پرونده دانست و گفت: تمام این پرونده‌ها ثبت، پیگیری و مختومه شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید