• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62754
+
-

تعمیر ۱۲ فروند نفت‌کش در بندرعباس

خبر
تعمیر ۱۲ فروند نفت‌کش در بندرعباس

استاندار گفت: طبق توافق انجام‌شده با شرکت ملی نفت‌کش، قرار است تا پایان سال جاری ۱۲ فروند کشتی از شرکت ملی نفت‌کش ایران در مجتمع کشتی‌سازی بندرعباس، تعمیرات خود را انجام دهند. 

به گزارش ایسنا «فریدون همتی» پس از دیدار با کاپیتان «نصرالله سردشتی»، مدیرعامل شرکت ملی نفت‌کش ایران، اظهار کرد: با توجه به توانمندی‌های مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس، همچنین نیروی انسانی و امکانات کارآمد این مجموعه، جلسات متعددی با 2 مجموعه شرکت ملی نفت‌کش و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه سفارش‌های ساخت و تعمیرات کشتی به ایزوایکو داشتیم. 

وی ادامه داد: خوشبختانه با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت‌کش ایران، تعمیرات کشتی‌های این مجموعه در مجتمع کشتی‌سازی بندرعباس آغاز شد و تاکنون ۵ کشتی متعلق به شرکت ملی نفت‌کش در ایزوایکو تعمیر شده است. 

استاندار هرمزگان تصریح کرد: همچنین تعمیرات ششمین کشتی شرکت ملی نفت‌کش ایران که یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌های نفت‌کش جهان محسوب می‌شود، در مجتمع ایزوایکو آغاز شد. 

همتی بیان کرد: این برای اولین بار است که تعمیرات چنین کشتی نفت‌کش بزرگی در ایران انجام می‌شود. این موضوع نشان‌دهنده توانمندی‌های جالب توجه مجتمع کشتی‌سازی در بندرعباس است. 

وی گفت: طبق توافق انجام‌شده، قرار است تا پایان سال جاری ۱۲ فروند کشتی دیگر از این شرکت در مجتمع کشتی‌سازی بندرعباس تعمیرات خود را انجام دهند. 

همتی اضافه کرد: با ارائه سفارش‌های ساخت و تعمیرات بیشتر به مجتمع کشتی‌سازی در بندرعباس شاهد افزایش اشتغال‌زایی در این مجموعه خواهیم بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید