• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62745
+
-

راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری در یاسوج

اخبار استان
راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری در یاسوج

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری یاسوج و مرکز پزشکی هسته‌ای در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: برای پرداخت مطالبات پزشکان، کارکنان و پرستاران ۲۲ ماه تاخیر داریم.

 به گزارش تسنیم، «پرویز یزدان‌پناه» افزود: ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی با اجرای برنامه‌های دقیق، علمی و هدفمند در دستور کار است.
وی با اشاره به این‌که به‌جد دغدغه بهره‌برداری از پروژه‌های افتتاح‌شده از جمله 2 بیمارستان شهید جلیل یاسوج و باشت را داریم عنوان کرد: در انتصاب‌ها سعی داریم به موضوع شایسته‌سالاری و توازن منطقه‌ای توجه شود و در این زمینه از نیروهای غیربومی توانمند در 2 حوزه پژوهش و آموزش نیز استفاده می‌کنیم. یزدان‌پناه با تاکید بر این‌که تاخیر در مطالبات پزشکان، پرستاران و کارکنان به یک مشکل تبدیل شده است ابراز کرد: در برخی بیمارستان‌ها در پرداخت مطالبات 22 ماه تاخیر داریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پایان سال 95 بدهی این دانشگاه در مجموع 30 میلیارد تومان بود که هم‌اکنون به 174 میلیارد تومان رسیده است و با 22 میلیارد تومان 63 پروژه بهداشتی و درمانی به 196 میلیارد تومان می‌رسد.
یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: در دوره جدید مدیریت دانشگاه انتظار داریم رسانه‌ها با نقدهای بجا و منصفانه به عنوان همیار مجموعه برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی تلاش کنند و بدون شک در این دوره از هیچ رسانه‌ منتقدی در دستگاه قضایی شکایت نمی‌کنیم.

وی پای‌بندی به قانون و شفافیت را جزو اولویت‌های خود دانست و ادامه داد: امیدواریم با تعامل با مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیریت ارشد استان، مجمع نمایندگان و همراهی مردم مشکلات حوزه بهداشت و درمان به حداقل برسد. یزدان‌پناه با بیان این‌که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده 3 کلینیک درمانی یاسوج، دهدشت و گچساران در آینده‌ای نه چندان دور افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد ادامه داد: در حال تامین تجهیزات چهارگانه مورد نیاز مرکز غربالگری سرطان هستیم که به‌زودی نیز بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان کرد: برای اجرای 2 پروژه مرکز پزشکی هسته‌ای و رادیوتراپی پیگیر انتخاب سرمایه‌گذاریم که امیدواریم در کمترین زمان ممکن این موضوع تعیین تکلیف شود. یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: توجه به تشکل‌های دانشجویی دارای مجوز با هدف ایجاد فضای نشاط با توجه به نزدیک بودن انتخابات به عنوان یک اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به این‌که پیگیر راه‌اندازی بخش‌های مختلف بیمارستان شهید جلیل هستیم اظهار کرد: در زمینه حرف و حدیث‌های نیروهای به‌کارگرفته در این بیمارستان که در گذشته آغاز به کار کرده‌اند، کمیته‌ای تشکیل شده و امیدواریم بررسی‌ها به یک نتیجه منطقی برسند. یزدان‌پناه از تامین 4 میلیارد تومان تجهیزات برای 2 بیمارستان شهید جلیل و 32 تختخوابی باشت خبر داد و افزود: بنا داریم از توانمندی‌ نیروهای کاربلد و بدون حاشیه طرفدار دولت در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.

وی با اشاره به این‌که پیگیر رفع مشکلات سد راه اجرای پروژه احداث بیمارستان چرام هستیم خاطرنشان کرد: مجوز مرکز درمان ناباروری یاسوج در سال 93 اخذ شد که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به‌زودی در بیمارستان شهید جلیل راه‌اندازی می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید