• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62738
+
-

تیم دوچرخه‌سواری بانوان هرمزگان بر سکوی نایب قهرمانی کشور

رئیس هیات دوچرخه‌سواری هرمزگان گفت: تیم بانوان استان در رقابت‌های دوچرخه‌سواری کشور در بخش جاده موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی شد. «اسماعیل صفا» در گفت‌و‌گو با ایرنا گفت: تیم هرمزگان با 4 دوچرخه‌سوار، شامل «مینا الهی»، «فاطمه فیضی»، «نرگس عبدی» و «رقیه شریفی» و با هدایت «لیلا قیصری» در این رقابت‌ها حضور یافته بود. 

وی افزود: نماینده استان در این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان و در مجموع امتیازات 2 ماده تایم‌تریل انفرادی و استقامت به عنوان نایب‌قهرمانی رسید. 

صفا خاطرنشان کرد: تیم چهارمحال‌و‌بختیاری عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد و تهران بر سکوی سوم ایستاد. 

رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در بخش جاده در 2 ماده استقامت و تایم‌تریل انفرادی در 2 رده سنی بزرگسالان و جوانان در روزهای پنجم و ششم تیر در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. 


جنگاوران بر سکوی قهرمانی کونگ‌فو

همچنین تیم جنگاوران، عنوان قهرمانی رقابت‌های بین سبکی کونگ‌فو جام خلیج فارس هرمزگان را از آن خود کرد و بر سکوی نخست ایستاد. رقابت‌های کونگ‌فو بین سبکی استان هرمزگان جام خلیج فارس گرامیداشت شهدای هفت‌تیر با شرکت ۶۵ ورزشکار در سالن فجر بندرعباس برگزار شد. 

در این رقابت‌ها، کونگ‌فوکاران در 4 رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند. در پایان این رقابت‌ها تیم جنگاوران به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم فول کونگ‌فو دوم شد و تیم فری کونگ‌فو بی‌کاه رودان نیز مقام سومی را به خود اختصاص داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید