• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
پنج شنبه 6 تیر 1398
کد مطلب : 62357
+
-

تیموری: روزی از جدایی من پشیمان می‌شوند

تیموری: روزی از جدایی من پشیمان می‌شوند

میثم تیموری مدافع چپ فصل گذشته استقلال   خیلی زود  از جمع آبی‌ها رفت. او با ترک این تیم راهی تبریز شد تا فصل آینده را در یکی از تیم‌های تبریزی (به احتمال زیاد تراکتورسازی) بازی کند. تیموری که از اتفاقات فصل گذشته در استقلال بسیار دلگیر است راهی تبریز شد تا بتواند جایگاه ثابتی در ترکیب پیدا کند. او می‌گوید الان انگیزه‌اش چند برابر شده تا به آنهایی که در استقلال به او اجازه ندادند به میدان برود ثابت کند اشتباه کردند.
تیموری در مسیر تبریز و در گفت‌وگو با همشهری درباره وضعیتش گفت: «راهی تبریز می‌شوم تا با یک تیم پرطرفدار قرارداد امضا کنم. البته من خودم درخواست کردم از استقلال جدا شوم. می‌خواستم جایی بروم که بازی کنم. در استقلال به حقم نرسیدم. نمی‌خواهم در مورد شفر که رفته صحبت کنم ولی واقعا خودم هم نمی‌دانم چرا بازی نکردم. در اردوی ترکیه حتی شب قبل از بازی با پیکان من فیکس بودم.»
وی افزود: «اما روز بازی نمی‌دانم چی شد که یکباره درلیست ذخیره‌ها قرار گرفتم. اما به هرحال نظر مربی بود من هم نه چیزی گفتم نه مصاحبه‌ای کردم فقط برای اینکه استقلال دچار حاشیه نشود. ولی به هیچ وجه یادم نمی‌رود در اردوی فصل پیش ترکیه شفر به من گفت عالی کار می‌کنی و من چنین دفاع چپی را برای تیمم می‌خواهم. می‌توانید از زرندی که ترجمه می‌کرد بپرسید. او شاهد است اما یکباره نفهمیدم چه شد ورق برگشت و دیگر به من بازی نداد.» 
تیموری ادامه داد: «حتی در بیشتر تمرینات پشت دروازه بودم و کمتر در تمرینات گروهی استفاده می‌شدم. هر چند حالا دیگر همه‌‌چیز تمام شده. من هدفم از حضور در تبریز این است که حقم را از فوتبال بگیرم. اگرچه اتفاقات حضور در استقلال خوشایند نبود اما خیلی چیزها در استقلال برایم مشخص شد. برای همین می‌روم جایی که قدرم را بدانند و برایم احترام قائل باشند؛ احترامی که تا الان از مسئولان باشگاه جدیدم دیده‌ام.»
او در پایان گفت: «هواداران استقلال واقعا برایم سنگ تمام گذاشتند؛ روزی محبت‌شان را جبران می‌کنم. الان اصلا نمی‌خواهم صحبت حاشیه‌ای بکنم. شما دیدید برخی بازیکنان حتی جوان تیم صحبت‌هایی را علیه مربی‌ای مثل شفر انجام دادند ولی من اینطور نیستم؛ فقط می‌گویم به حقم می‌رسم. یک روز از جدایی من از استقلال پشیمان می‌شوند. شفر که رفت اما همه کسانی که الان در باشگاه استقلال هستند پشیمان خواهند شد.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید