• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
چهار شنبه 5 تیر 1398
کد مطلب : 62312
+
-

شایعه حذف دو کاندیدای کشتی

بر خلاف آنچه پیش‌تر اعلام شده بود در دهه اول تیرماه انتخابات فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد. هنوز زمان برگزاری انتخابات مشخص نشده است.
 برخی معتقدند با شرایط پیش‌آمده، وزارت ورزش برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون را به بعد از مسابقات قزاقستان که قرار است 23تا 31شهریور‌ماه برگزار شود موکول خواهد کرد. این تأخیر البته تبعات و اتفاقات جدیدی هم به‌دنبال خواهد داشت. بعد از استعفای خادم، حمید بنی‌تمیم به‌مدت 6ماه سرپرستی فدراسیون را برعهده داشت که با توجه به ثبت‌نام در انتخابات آینده، توسط مجمع کنار گذاشته شد. 
هم‌اکنون چند ماهی است که سرپرستی فدراسیون کشتی بر عهده بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران در مجلس است. اگر این سرپرستی تا برگزاری مسابقات جهانی ادامه داشته باشد این احتمال وجود دارد که با توجه به طولانی شدن پروسه برگزاری انتخابات، ثبت‌نام مجدد از نامزدها صورت گیرد. اما شنیده می‌شود یکی از کاندیداها که موقعیت را برای کسب کرسی ریاست مناسب دیده، با توجه به شایعه عدم‌احراز صلاحیت دو کاندیدای دیگر که اتفاقا شانس خوبی هم برای ریاست داشتند سعی دارد فضا را برای هرچه زودتر برگزار شدن انتخابات مهیا کند. این کاندیدا بارها صحبتش را بر سر مسائل انتخاباتی عوض کرده و حالا در عین ناباوری در یک‌قدمی صندلی ریاست فدراسیون قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید