• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 5 تیر 1398
کد مطلب : 62248
+
-

با مردم

با مردم








نداری افسرده‌مان کرده است

فرهنگیان از بدقولی آموزش و پرورش در پرداخت حقوق و معوقات دچار افسردگی شده‌اند. اگر هم اعتراض کنیم متهم می‌شویم. لطفا مسئولان، فرهنگیان را در اولویت قرار دهند.
افسری از ارومیه

 برخورد پلیس با متهمان باید توأم با آرامش باشد
در همه جای دنیا پلیس نماد امنیت و آرامش است و قرار نیست پلیس با همه متهمان یک مدل برخورد کند. واقعا برخورد با بدحجابی نیازمند درگیری نیست؛ حتی اگر جوانان نادانسته حرکتی نادرست انجام دهند.
حبیبی از تهران

افزایش مستمری مددجویان چه شد؟
چندی پیش مسئولان افزایش 20درصد مستمری مددجویان را در بوق و کرنا کردند اما تا این لحظه ریالی به مستمری ما افزوده نشده است. مددجویان هم حقی دارند و خدایی.
مراتبی از کرج

وصل و فصل نامم دردسرساز شده است
برای تعویض کارت ملی به ثبت احوال مراجعه کرده‌ام بعد از کلی فرم و هزینه رسیده‌اند به اینکه چرا در کارت ملی من نام فامیلم جدا نوشته شده و در شناسنامه سر هم! تا به امروز هرگز خودم به این موضوع فکر نکرده بودم. بعد در این هوای گرم مرا حواله داده‌اند به ثبت احوال مرکز برای تأیید املای نامم و به‌دنبالش چند روز سرگردانی و هزینه و وقت!
علیزاده از تهران

تبلیغات برای سفر، بدون فراهم بودن زیرساخت‌ها
در سال‌های اخیر بندر خمیر یکی از مقاصد گردشگری مسافران به هرمزگان به‌خصوص در فصل‌های خنک سال است و این امر در سایه اطلاع‌رسانی و تبلیغات میسر شده درحالی‌که زیرساخت‌های پذیرش گردشگر در این شهر فراهم نیست که هم باعث نارضایتی گردشگر می‌شود و هم به بافت سنتی و بکر منطقه ضرر می‌زند.
محمد ضامن از بندرخمیر

این خبر را به اشتراک بگذارید