• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 5 تیر 1398
کد مطلب : 62234
+
-

اختصاص تسهیلات به اشتغال‌زایی در روستاها

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان این‌که دولت از سال گذشته منابع خوبی برای توسعه روستایی دیده است، گفت: نزدیک به ۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال‌زایی روستایی توسط دولت اختصاص یافته است. به گزارش ایرنا «محمد امید» در حاشیه بازدید از واحد تولید پوشاک سانیار در روستای «لیلمانج» سنقر و کلیایی افزود: از این ۱۸ هزار میلیارد تومان تاکنون 7 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

او اولویت اصلی دولت دوازدهم را ایجاد اشتغال در روستاها دانست و تصریح کرد که دولت از ایجاد واحدهای تولیدی در روستاها حمایت می‌کند.  معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در ادامه به بازدید خود از واحد تولید پوشاک سانیار اشاره کرد و گفت: این مجموعه در عین سادگی و این‌که در یک واحد مسکونی فعالیت خود را آغاز کرده بسیار حرکت خوب و قابل توجهی است.  امید با اظهار خوشحالی از وجود چنین واحد تولیدی در یک روستا افزود: این واحد به کمک دولت نیاز دارد و ما هم آنها را کمک می‌کنیم.  

وی با بیان این‌که مدیریت این مجموعه درخواست تسهیلات از دولت داشت، گفت: من و آقای استاندار موافق اعطای تسهیلات به این واحد هستیم و آن را تصویب کردیم. او با بیان این‌که این واحد بازار خوبی دارد، اظهار کرد: با کمک تسهیلاتی دولت قرار است تعداد اشتغال آن از ۱۱۰ نفر فعلی به ۳۰۰ نفر افزایش یابد.امید همچنین از آمادگی معاونت توسعه روستایی کشور برای کمک به طرح‌های روستایی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در اکثر روستاهای کرمانشاه توانمندی‌های خوبی نهفته است که باید استعدادیابی و شکوفا شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید